Gå til innhold

Ustabil ex - slutt igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet i det lengste at vi kunne beholde et vennskap eller ha en grei tone. Men d første han gjør når han kommer hjem er å slette meg fra alle sosiale medier.

Hva er greia med det? Er han fornærmet, bitter? 

Nå er jeg redd for hva annet han kan gjøre -om han setter kjepper i hjulene for meg. Vi er fra samme tettsted og mange felles kjente. Jeg mista følelser og han sliter psykisk og har vært masse tull de siste månedene, derfor funka vi ikke sammen. Var sånn sett enige om avgjørelsen igår.

Anonymkode: 80a1e...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke følge hverandre på sosiale medier og vite alt den andre er med på for å ha et greit samarbeid rundt ungene altså.

Helt greit å holde kommunikasjon rundt ungene på sms eller telefon og ellers ikke ha allverdens med hverandre å gjøre på fritiden.

Anonymkode: d837b...b7c

Skrevet

Vi har ikke unger sammen. Han har sine, jeg har mine.

Hi

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke unger sammen. Han har sine, jeg har mine.

Hi

Enda mindre grunn til å følge hverandre på sosiale medier.... 

Dere har bestemt dere for å ikke være uvenner, og det er fint, men dere trenger ikke late som dere er bestevenner heller. 

Gi det litt tid. 

Anonymkode: d837b...b7c

Skrevet

Hvis jeg ble dumpet/det ble slutt, ville jeg slettet eksen fra alle sosiale medier med en gang. Så det forstår jeg godt.

Hva slags kjepper i hjulene er du redd for?

Gi det litt tid, se hva som skjer.

Anonymkode: e8a3d...037

Skrevet

Hva er du redd for? Og tenker du å ha et slags forhold til han? Er det liksom ikke greit å bare være helt ferdig om du er ferdig? Han har sikkert gjort det pga såre følelser. 

Anonymkode: ab19e...6b2

Skrevet

Jeg har heller ikke kontakt med exene mine på sosiale medier..Kun en. Er vel like vanlig som ikke vanlig.. Hadde aldri reagert hvis noen slettet meg derfra. 

Anonymkode: cafea...4b3

Skrevet

Hvis begge er enige om å gå fra hverandre, da tenker jeg det er mer naturlig å fortsette å være venner på sosiale medier. Men ikke når den ene ble dumpet av den andre, og egentlig ønsket å fortsette forholdet. Det gjør det vanskeligere å komme over eksen for den som ble dumpet.

I tillegg, kanskje du bør spør deg selv hvorfor det er så viktig for deg å ha ham på sosiale medier? Du sier han er psykisk ustabil, at du ikke har følelser for ham og du dumpet ham. Da er det vel ikke noen grunn til å være venner med ham bare på some nå? Når begge er over forholdet, da kan dere heller vurdere å bli venner der igjen om dere absolutt vil.

Synes han gjorde et fornuftig valg for seg selv da han slettet deg fra sosiale medier.

Anonymkode: 6170d...1d7

Skrevet

Jeg har også slettet ex fra sosiale medier, ganske med en gang.

Anonymkode: 11f91...7ff

Skrevet

Når dere ikke har barn sammen, er det jo ingen grunn til å fortsette å ha kontakt. Han vil vel gå videre.

Eksen slettet meg også rett etter bruddet. Etter ca 6 mnd la han meg til som venn igjen. Vi har barn sammen da. 

Anonymkode: e40ea...f71

Skrevet

Var dere lenge sammen? Var barna introdusert for hverandre? Er du opptatt av at barna fortsatt skal ha kontakt etter flere års samboerskap meløom deg og X? 

Hvis ikke så glem hele han.

Anonymkode: 59b22...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...