Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Har begynt å trene, trener både kondisjon og litt styrke. Har gått flere år uten å trene noe som helst. Var i bra form før jeg fikk sistemann for 4 år siden. Har trent kun 1 mnd og merker selv at formen er blitt litt bedre og at jeg presterer bedre og bedre på trening. Men hvor raskt vil jeg merke forskjellen på kroppen? Trener for å bli sterkere men også for å stramme opp en ganske dvask kropp. Anonymkode: c946c...cce
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Da dropper du kondisjon og trener relativt tung styrke. Få opp muskelmassen så fort som mulig, da strammes du fortere opp pluss du forbrenner mer mens du hviler også. Jeg har hatt treningspause over sommeren (3 mnd). Merker etter 3 økter nå at musklene må reaktiveres og jeg må bygge opp ‘guts’ igjen til å virkelig gi alt. Regner med du må presse deg gjennom et par måneder, men det lover bra at du ser fremgang og veien videre. Men jeg anbefaler på det sterkeste å fokusere mer på styrke. Du vil aldri angre på det! Anonymkode: 29d6b...933
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da dropper du kondisjon og trener relativt tung styrke. Få opp muskelmassen så fort som mulig, da strammes du fortere opp pluss du forbrenner mer mens du hviler også. Jeg har hatt treningspause over sommeren (3 mnd). Merker etter 3 økter nå at musklene må reaktiveres og jeg må bygge opp ‘guts’ igjen til å virkelig gi alt. Regner med du må presse deg gjennom et par måneder, men det lover bra at du ser fremgang og veien videre. Men jeg anbefaler på det sterkeste å fokusere mer på styrke. Du vil aldri angre på det! Anonymkode: 29d6b...933 Det skal jeg prøve har du tips til treningsprogram? Liker styrke bedre enn kondisjon så det passer meg perfekt 😄 Anonymkode: c946c...cce
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg følger ikke noe fast program, annet enn trening så ofte jeg kan, helst annenhver dag. Om jeg får til to dager på rad, deler jeg opp kroppen på de ulike dagene. Det skal være gøy. Inspireres mye av @senada.greca på instagram. Hun har masse variasjon og kombi-øvelser som er morsomme å prøve. Og såklart Silje Torp (også insta), råsterk og motiverende. Anonymkode: 29d6b...933
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg var da jeg var 20 veldig opptatt av å få krafitgere armer (har slike syltynne som bare ikke vil bli større), så tvang meg på trening annen hver dag og spiste masse proteiner. Etter hvert merket jeg at genseren ble trangere rundt armene ja. men det tok sin tid, akkurat hvor lenge husker jeg ikke. Nå er jeg såpass uttynnet at magemusklene synes selv om det er minimal med trening. Men rumpa merker jeg det skikkelig på om den ikke trenes. Nå har jeg vært sløv og direkte stillesittende i flere mnd, og rumpa har blitt myk og direkte flat 😛 jeg tok en løperunde og gåing i oppoverbakke igjen i forgårs, og har vært støl som bare faen i 2 dager. tok løping og hjemmeøvelser i kveld også, og merker allerede at det er litt forskjell. det sies at kroppens muskler har hukommelse og at dersom du har trent før så vil kroppen fortere trene seg opp igjen til dette mot at du absolutt aldri har trent. jeg løp mye lenger i kveld enn i går. Anonymkode: 3c1a0...334
Pobie Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg gikk fra å ikke trene til å trene hardt 4-5 dager i uka og merket synlig forskjell etter ca 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå