Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Har gått på antibiotika i fire dager og det er harde tykke faste skorper. Umulig å dekke til. To store brennkopper. Faller skorpene av seg selv ? Anonymkode: 449b4...efd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Trenger ikke gå på antibiotika ved brennkopper? Anonymkode: ca4de...055
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Legen mente det siden det har vart en stund til tross for riktig vask og alle forholdsregler. Nå er det endelig skikkelige skorper på. Så ble litt usikker på om hun kan gå i bhg med slike skorper på mandag? Anonymkode: 449b4...efd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legen mente det siden det har vart en stund til tross for riktig vask og alle forholdsregler. Nå er det endelig skikkelige skorper på. Så ble litt usikker på om hun kan gå i bhg med slike skorper på mandag? Anonymkode: 449b4...efd Leste på nettet nå: Generelt gjelder at smittefaren raskt blir ubetydelig etter at antibiotikabehandling er startet. Barn kan derfor gå i barnehage ett døgn etter slik behandling er igangsatt. Vurdering av dette bør eventuelt gjøres i samråd med lege Anonymkode: ca4de...055
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 De faller av eller gror seg til. Da jeg hadde brnnkopper fikk jeg beskjed om å behandle innvendig og utvendig. Renset med klohexidyn utvendig og antibiotika i tablettform og jeg skulle ikke dekke til. Jo mer luft, jo bedre, Det værste med brennkopper er de ofte kommer på steder som ofte er i bevgelse Anonymkode: 3c47a...7f0
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Viss de faller av, er barnet da smittsomt igjen ?? Anonymkode: 449b4...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå