Gå til innhold

Venter barn nr 2 og lurer på noe ang vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en vogn nå, sportsdelen. Jeg trenger i grunn bare en kalesje til å bruke på bagen.. eller hva gjør dere? Har dere 2 vogner?

Anonymkode: 5242d...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en vogn nå, sportsdelen. Jeg trenger i grunn bare en kalesje til å bruke på bagen.. eller hva gjør dere? Har dere 2 vogner?

Jeg forstår ikke hva du lurer på. Vurderer du å kjøpe søskenvogn? Vurderer du å kjøpe ny vogn? Har du bagdelen til understellet?

Anonymkode: f5e30...5eb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke hva du lurer på. Vurderer du å kjøpe søskenvogn? Vurderer du å kjøpe ny vogn? Har du bagdelen til understellet?

Vi har en Mondial Deluxe. Bruker sittedel til jenta på 1 år. Jeg har bagdel og understell. Men kalesjen bruker vi jo på sittedelen...

Trenger derfor bare kalesje.... Er jo ikke mulig å kjøpe bare kalesje?

Kjøpe egen vogn til den som kommer?

Skrevet

Kan kalesjen til sittedelen brukes på liggedelen? I så fall kan du bare flytte den.

Ellers selger kanskje Emmaljunga kalesje separat?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan kalesjen til sittedelen brukes på liggedelen? I så fall kan du bare flytte den.

Ellers selger kanskje Emmaljunga kalesje separat?

Kalesjen kan brukes på begge deler ja.. men vi bruker jo sittedelen til jenta på 1 år....

Skrevet
4 minutter siden, Leverpostei skrev:

Men har du to understell? 

Ja 😊

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja 😊

Da er jeg helt sikker på at du kan få kjøpt en ekstra kalesje. Vi fikk ny kalesje på vognen vår da den ble ødelagt på en flytur. 

Skrevet (endret)

Hvorfor har du ikke egen kalesje til sportsdelen? Har og emmaljunga og der e egen kalesje til både bag og sportsdel.. men hadde tatt kontakt med typ barnas hus og hørt med de, jeg bestillte nettopp noen deler til understellet, kom etter en uke.. kostet meg 200 kr 😉👍

Endret av Bondejenta&lillegutt
Skrevet
Akkurat nå, Bondejenta&lillegutt skrev:

Hvorfor har du ikke egen kalesje til sportsdelen? Har og emmaljunga og der e egen kalesje til både bag og sportsdel.. men hadde tatt konkret med typ barnas hus og hørt med de, jeg bestillte nettopp noen deler til understellet, kom etter en uke.. kostet meg 200 kr 😉👍

Å? Du har 2 kalesjer til 1 vogn? Hvilken emmaljunga har du?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er en sports del og en bag del, er ikke d vanlig??  City cross tror eg modellen min heter 🙈 

Skrevet
24 minutter siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Er en sports del og en bag del, er ikke d vanlig??  City cross tror eg modellen min heter 🙈 

Hmm. Vi har emmaljunga Mondial duo.

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det som er vanlig? Når du kjøpte vognen fikk du bare med én kalesje? 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det som er vanlig? Når du kjøpte vognen fikk du bare med én kalesje? 

Bare 1 kalesje ja 🤔🤔

Skrevet

Men da du kjøpte det andre understellet da? Fulgte det ikke med kalesje til liggedelen? 

Skrevet

Så du skal gå rundt å trille to vogner samtidig? 

Anonymkode: 58192...e71

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så du skal gå rundt å trille to vogner samtidig? 

Vi er 2 foreldre 😊

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en søskenvogn siden eldste bare er ett år. Selv om dere er to foreldre kan det bli behov for at kun en triller begge. 

Anonymkode: 70399...2a2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi er 2 foreldre 😊

Ville uansett da kjøpt søskenvogn, er jo mere stress med to vogner når man skal ut. Ikke sikkert man alltid er to som kan trille heller 

Skrevet

Skal begge foreldre være med HVER gang dere er ute med vogn? Det hadde ikke funger hos oss. Vi har tre tette, og har brukt søskenvogn og bæretøy for å få logistikken til å gå opp. Med «bare» to barn med vekslet jeg mellom vogn + bæretøy eller søskenvogn. Vi har aldri gått tur sammen med hvert sitt barn i hver sin vogn. Det har jeg aldri sett andre gjøre heller. 

Anonymkode: 8fb27...a35

Skrevet

Jeg ville solgt begge understellene, liggedelen og sittedelen, og investert i en god søskenvogn, gjerne brukt. Emmaljunga har noen modeller, og så har du Bugaboo Donkey. Du finner sikkert en god brukt på Finn. De kan brukes som enkeltvogn, også, så har du fleksibiliteten.

Skrevet

Du må jo ha søskenvogn? Dere kan jo ikke stille opp begge foreldre hver eneste gang dere skal ut med ungene, og få plass til to barnevogner hvis dere skal kjøre noe sted? 😆

Anonymkode: 1a2ff...2fc

Skrevet

Så pass. Ja. Kanskje vi trenger det. Har ikke tenkt tanken på søskenvogn 

Skrevet

Om dere bør ha en søskenvogn eller ikke kommer litt an på hvor gammel eldste barnet er og hvor mye du kommer til å gå tur med begge barna samtidig. Ser du skriver at dere har to understell. Har dere superviking understell kan vel det brukes som søskenvogn? Et alternativ er å kjøpe ny bag til babyen, de kan kjøpes separat. 

Anonymkode: 80d8d...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...