Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Blir helt sprengt! Må veldig hyppig på do. F.eks. kan jeg nettopp ha vært på do, så går jeg på kjøkkenet og tar noe å drikke og etter 10 min så er jeg sprengt igjen. Er så lei! Noen som aner hva som er greie? Hvorfor jeg må på då så fort jeg får i meg Moe væske? Anonymkode: 6bb39...7e6
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Saltmangel. Opplevde det selv og legen sa det skyldtes det. Drikker du generelt veldig mye? Anonymkode: 6d677...2e7
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Saltmangel. Opplevde det selv og legen sa det skyldtes det. Drikker du generelt veldig mye? Anonymkode: 6d677...2e7 Nei, jeg drikker ikke særlig mye egentlig. Mindre enn 1 liter om dagen. Saltmangel kan det umulig være da jeg er over gjennomsnittlig glad i salt, både i mat og snacks🙈 Anonymkode: 6bb39...7e6
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Det kan også være utinresistens, ville sjekket hos legen. Hyppig urinering og tørste kan også være første symptomene på diabetes (spesielt type 1), kan også være du har en stille uvi, med mindre det har vært sånn veldig lenge, så kom deg til lege for sjekk! Anonymkode: c0879...667
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg drikker ikke særlig mye egentlig. Mindre enn 1 liter om dagen. Saltmangel kan det umulig være da jeg er over gjennomsnittlig glad i salt, både i mat og snacks🙈 Anonymkode: 6bb39...7e6 Det trenger ikke nødvendigvis ha noe å si. Jeg er også glad i salt snacks. Saltmangel pleier ramme undervektige og eldre i følge legen min. Vet jo ikke om det skyldes dette hos deg men er en mulighet Anonymkode: 6d677...2e7
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Har du sjekket deg for urinveisinfeksjon? Ikke alle får smerter når de har dette, bare må ofte tisse. Siden du ikke er veldig tørst også tviler jeg på at det kan være diabetes, men jeg ville nå sjekket det også. Be om å få tatt urinprøve og blodprøve. Anonymkode: 78c2c...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå