Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg var på IKEA i dag og holdt meg godt innenfor min luke på parkeringsplassen. Vedkommende som hadde parkert på siden min sto derimot så og si på hvitestreken. Når jeg kom tilbake så møtte jeg en furie av en dame sammen med sin mor og tre barn. Hun skjelte meg ut etter noter for å ha parkert på siden av henne. Jeg burde tross alt skjønne at hun hadde en baby som skulle inn i forrsetet og burde dermed ha parkert en helt annen plass på parkeringen. Har slitne mødre virkelig lov å opptre på dette viset? Anonymkode: 13e43...783
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Selvfølgelig ikke. Og det kunne du sagt ifra til henne. "Hvorfor parkerte du på den hvite streken? Du ser vel at jeg er godt innafor?". Anonymkode: 93a0c...200
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Må in rømme at eg faktisk har tenkt "mååå dei parkere akkurat attmed meg når eg skal inn i bilen med babyar, vogn, treåring, handleposer osb." Mn har selvfølgeleg aldri sagt noko!!! Den dama har nok hatt ein veeeeeldig dårleg dag, får vi håpe for hennar skuld. Ikkje greit å oppføre seg slik uansett kor slitne ein er. Anonymkode: 14cf0...e0f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må in rømme at eg faktisk har tenkt "mååå dei parkere akkurat attmed meg når eg skal inn i bilen med babyar, vogn, treåring, handleposer osb." Mn har selvfølgeleg aldri sagt noko!!! Den dama har nok hatt ein veeeeeldig dårleg dag, får vi håpe for hennar skuld. Ikkje greit å oppføre seg slik uansett kor slitne ein er. Anonymkode: 14cf0...e0f Jeg regner med hun hadde det. I tillegg såg moren også grym ut. Så jeg beklager på det sterkeste og sa hun burde få en lapp i ruten om at hun har baby. Da får vi ett hint på tross av sotede vinduer. Men, da var jeg virkelig teit... Anonymkode: 13e43...783
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Skrevet 11. oktober 2019 Hadde dem ikke parkering for familier? Det har dem på IKEA her i Trondheim Anonymkode: 14abe...864
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Skrevet 11. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde dem ikke parkering for familier? Det har dem på IKEA her i Trondheim Anonymkode: 14abe...864 Det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet. Dette var på Alnabru... Anonymkode: 13e43...783
KellyTaylor Skrevet 11. oktober 2019 #9 Skrevet 11. oktober 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet. Dette var på Alnabru... Anonymkode: 13e43...783 De bør vel ha der også. Har det på Slependen Men damen hadde nok hatt en litt lang dag kanskje?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Skrevet 11. oktober 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet. Dette var på Alnabru... Anonymkode: 13e43...783 De har også plasser avsatt til familier med babyer. Anonymkode: 5b3d5...68f
Mostly Harmless Skrevet 11. oktober 2019 #11 Skrevet 11. oktober 2019 Hun hadde nok bare et midlertidig IKEA-indusert sammenbrudd. Hadde vel overvurdert egen tålegrense da hun bestemte seg for å dra med seg tre barn inklusive en baby inn i labyrinten der.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 8 timer siden, Mostly Harmless skrev: Hun hadde nok bare et midlertidig IKEA-indusert sammenbrudd. Hadde vel overvurdert egen tålegrense da hun bestemte seg for å dra med seg tre barn inklusive en baby inn i labyrinten der. Pluss sin mor... Tror nok jeg hadde vært på samme stadie selv. Derfor var jeg veldig ydmyk... Anonymkode: 13e43...783
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Helt latterlig av damen. Og det var hun som nesten stod feilparkert. I tillegg forstår jeg at dette opptrinnet oppstod da dere alle var ferdige med handlerunden? Hun ble altså sur fordi du stod ved siden av. Punktum? Damen er gal! Men det som KAN være litt irriterende, er når man skal inn i bilen med et par unger, handleposer, vogn osv, og en bil bevisst kliner seg oppi din bil, selv om det er flere andre ledige rett i nærheten. Jeg har dog aldri sagt noe 😉 Anonymkode: 7c1cf...700
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #14 Skrevet 12. oktober 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pluss sin mor... Tror nok jeg hadde vært på samme stadie selv. Derfor var jeg veldig ydmyk... Anonymkode: 13e43...783 All ære til deg. Jeg hadde bedt henne klappe igjen (på en ikke særlig diplomatisk måte). Anonymkode: 92fc9...885
CherryC Skrevet 12. oktober 2019 #15 Skrevet 12. oktober 2019 Dame på IKEA med tre barn OG sin mor?? Hjelpes, skjønner godt hun barn ustabil 😉
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #16 Skrevet 12. oktober 2019 Haha, jeg har vært på IKEA alene med fire barn mange ganger, men det hadde ikke ramlet meg inn å kjefte på noen for å parkere ved siden av meg liksom. Uansett hvor sliten man er, så er det ikke greit å kjefte på andre uten grunn, og i hvert fall ikke vilt fremmede som ikke har gjort noe galt. Det var bra hun møtte på deg, jeg hadde ikke vært det minste diplomatisk om det var meg hun hadde kjeftet på. Anonymkode: 1bdcf...ca3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #17 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har tatt med ett barn til IKEA, og parker ham i ballbingen. Å reise ditt med tre barn og egen mor høres ut som purgatory. Anonymkode: 93a0c...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå