Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Prøvde bh str som etter mål skal passe meg. Men fikk 'dobbelpupp' på siden. Altså at huden skviset seg veldig opp og lagde en hump utenfor bhen mot armen. Er cuppen feil da? Anonymkode: 9d03a...937
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Antageligvis, eller så har cupen feil fasong for deg Anonymkode: 1da2b...e9f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Feil fasong? 🙊 Anonymkode: 9d03a...937
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Ikke nødvendigvis. Man har jo gjerne litt ekstra der, og ofte litt løsere i huden. Da blir det gjerne slik. Det kan være litt forskjell på ulike modeller, at man kan få litt mindre/mer av litt ulik utforming av bh'en, men litt er nok ikke til å unngå (så lenge man ikke har noe ekstra på kroppen). Men skal også sies at jeg to ganger har forsøkt å kjøpe bh hos Change, og selv om de bh'ene nok er riktige i cupen, så passer de ikke min kropp, så der får jeg kjempemye utenfor på siden. Men de har heller ikke vært behagelige i bruk, så jeg har gitt dem helt opp. Ble dyrt å kjøpe bh'er som jeg ikke brukte... Jeg betaler heller litt mer for bh som virkelig passer meg og som er langt mer holdbar også. De billigere bh'ene er ofte sydd sammen av få deler. Virkelig kvalitetsbh'er består som regel av noen titalls deler, noe som også gjør at de som regel blir langt mer anatomisk riktige. Jeg har funnet to merker fra samme leverandør, og det er bare bh'er fra disse som passer min kropp. Vi er forskjellige, så det som passer én trenger ikke passe en annen. Er du innom Oslo - gå innom Det Lille Under på Paleet øverst i Karl Johans gate, de er kjempegode på å finne riktig bh! Anonymkode: 53150...029
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg prøver alltid BH-er før jeg kjøper dem, for selv BH-er fra samme butikk, i samme størrelse, sitter forskjellig. Og når jeg først finner en som sitter perfekt, kjøper jeg gjerne fire-fem stykker (i forskjellige farger, med matchende truser, eller bare i sort og hvitt). Jeg har ikke fast BH-størrelse, men må prøve to ulike cup-størrelser og to ulike cm rundt brystet. Det er i alle fall viktig å ha stor nok cup, og at den matcher dine bryster, ellers får du dobbeltpupp – og den kan komme på begge sider av cupen. Så i worst case scenario får du kvadruppelpupp! Anonymkode: cbd22...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå