Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg så aller første sesongen av Robinsonekspedisjonen den gang det kom, og har sett en og annen episode av diverse andre senere for å se hva det er snakk om, men ikke sjans at jeg klarer å se på dette. Jeg finner det pinlig, kvalmende og kjedelig om hverandre, og jeg fatter bare ikke hvordan så mange andre synes dette er så spennende. Det samme gjelder forøvrig mange andre tv-program, som type Idol ol. Så jeg kuttet ut vanlig TV for et par, nå ser jeg bare tv-serier og filmer når det passer meg. Men absolutt alle rundt meg er helg oppslukt i dette søppel-tv. Er jeg virkelig den eneste som ikke orker slikt møl? Anonymkode: 5ec81...980
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Kunne sett det gamle robinsonekspedisjonen og fangene på fortet. Ellers er alt samme mælet nå for tida. Har bedre ting å se på. Eller gjøre på for den saks skyld. Anonymkode: 790fe...f4c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Har et veldig uproblematisk forhold til reality. Det interesserer meg ikke, så da lar jeg bare være å se på. Anonymkode: 3f14f...02f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Nei. X on the Beach og Paradise Hotel er vaste of time. «Arbeid» offunnett fordi det er for få arbeidsplasser og folk har for lite å gjøre. Dessuten er det fryktelig kjedelig. Det er bare om å gjøre å lage drama Anonymkode: 2bf38...593
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg liker flere realetyserier. Jeg koser meg med "alt for norge", "symesterskapet", "alene", "Monsen på villstrå" og en god del annet, men det gode med at vi har fått så mange kanaler er at det ikke er noen selvfølge at du har sett spessoelle programer. Det kan da ikke være noe problem at du ikke har sett realetyserier? Anonymkode: 2224b...aef
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg ser noen, som 71 grader nord og Alt for Norge, selv om jeg kan irritere meg litt over at noen av deltagerne tydeligvis er valgt bare for å lage drama og "god tv", og det finner jeg ikke veldig underholdende. Jeg liker ikke alle, kunne ikke falle meg inn å sitte se ex on the beach f.eks. Du velger jo selv, om du ikke liker det velger du det bort, ikke verre enn det. Anonymkode: 3894f...53e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Skrevet 11. oktober 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker flere realetyserier. Jeg koser meg med "alt for norge", "symesterskapet", "alene", "Monsen på villstrå" og en god del annet, men det gode med at vi har fått så mange kanaler er at det ikke er noen selvfølge at du har sett spessoelle programer. Det kan da ikke være noe problem at du ikke har sett realetyserier? Anonymkode: 2224b...aef Når det stadig er samtaleemne i lunsjen blir det, vel, ikke et problem, men kjedelig. HI Anonymkode: 5ec81...980
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Skrevet 11. oktober 2019 Takler og takler. Reality i sjiktet du nevner, kjeder meg. Da bruker jeg naturlig nok ikke tid på det. Det gjør ikke så mange andre jeg omgås heller. Opplever det uproblematisk å snakke om noe annet i lunsjen, da. Anonymkode: 77bc6...88f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #9 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg er enig. Det eneste jeg har likt litt er "Fangene på fortet" i gamledager, men det var mer en konkurranse enn reality. Jeg fatter ikke at mølet er så populært! Anonymkode: cef66...fcf
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Skrevet 11. oktober 2019 HELT ENIG! Bortsett fra matprogrammer da, elsker masterchef Australia og the great british bakeoff. Anonymkode: a7124...ece
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #11 Skrevet 11. oktober 2019 Har de du omgås veldig lav utdanning? Akkurat som deg så jeg kun første sesong av Robinson. Klarer ikke Paradise osv. Men hverken mannen min eller noen av vennene mine ser på slikt. Mannen min og jeg ser bare på NRK (vi har ikke TV-abonnement så det er over nett) og Netflix. På NRK ser vi side om side, nytt på nytt og mer seriøse ting, som Dagsnytt 18 og Dagsrevyen. Vi er også glad i Brennpunkt osv. Men vennene våre ser på mye av det samme som oss. Ingen av dem snakker om reality. Kan kanskje ha med å gjøre at så og si alle har mastergrader? Vet ikke Anonymkode: 32e75...b94
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #12 Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når det stadig er samtaleemne i lunsjen blir det, vel, ikke et problem, men kjedelig. HI Anonymkode: 5ec81...980 Noen av mine kolleger begynner å snakke om Farmen i lunsjen innimellom. Da bare leser jeg i en avis så lenge Anonymkode: 32e75...b94
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #13 Skrevet 11. oktober 2019 "Reality" er jo et utrolig vidt konsept da, fra bloggerne/kardashians/paradise til Monsen/71°nord/Forsvaret. Det går vel egentlig ikke ann å kategorisk påstå at man ikke liker reality, noen grenser jo også til dokumentarsjangeren. Anonymkode: d1fc2...01d
Syngensang Skrevet 11. oktober 2019 #14 Skrevet 11. oktober 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de du omgås veldig lav utdanning? Akkurat som deg så jeg kun første sesong av Robinson. Klarer ikke Paradise osv. Men hverken mannen min eller noen av vennene mine ser på slikt. Mannen min og jeg ser bare på NRK (vi har ikke TV-abonnement så det er over nett) og Netflix. På NRK ser vi side om side, nytt på nytt og mer seriøse ting, som Dagsnytt 18 og Dagsrevyen. Vi er også glad i Brennpunkt osv. Men vennene våre ser på mye av det samme som oss. Ingen av dem snakker om reality. Kan kanskje ha med å gjøre at så og si alle har mastergrader? Vet ikke Anonymkode: 32e75...b94 Sidan eg berre har 4 års lærarutdanning har eg tillatelse til på sjå stjernekamp og mesterenes mester + symesterskapet. Viss eg hadde tatt trårig høgskuleutdanning kunne eg kanskje sett farmen òg. Nokon her med treårig høgskule som veit reglane for kva reality dei har lov til å sjå?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #15 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, Syngensang skrev: Sidan eg berre har 4 års lærarutdanning har eg tillatelse til på sjå stjernekamp og mesterenes mester + symesterskapet. Viss eg hadde tatt trårig høgskuleutdanning kunne eg kanskje sett farmen òg. Nokon her med treårig høgskule som veit reglane for kva reality dei har lov til å sjå? Jeg har sjuårig og er dermed utestengt på livstid. Med det har jeg ikke en gang forsøkt og trives godt med det. Jeg har nok i mitt hundreårige hus å gjøre, stadig studerende med monokkel, hvor jeg fnyser av andre menneskers laverestående liv. Her snakkes hun om alvorlige tema. Vi har imidlertid støtt på en rekke problemer i parforholdet da min musikermann har bachelor fra konservatoriet og gikk rett i god jobbe etterpå. Jeg snakker om Nietzche, utviklingen av av det tidligere schizofreni-begrepet og han snakker om ex on the Beach. Veldig vanskelig. Anonymkode: 030db...0c9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #16 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har de du omgås veldig lav utdanning? Akkurat som deg så jeg kun første sesong av Robinson. Klarer ikke Paradise osv. Men hverken mannen min eller noen av vennene mine ser på slikt. Mannen min og jeg ser bare på NRK (vi har ikke TV-abonnement så det er over nett) og Netflix. På NRK ser vi side om side, nytt på nytt og mer seriøse ting, som Dagsnytt 18 og Dagsrevyen. Vi er også glad i Brennpunkt osv. Men vennene våre ser på mye av det samme som oss. Ingen av dem snakker om reality. Kan kanskje ha med å gjøre at så og si alle har mastergrader? Vet ikke Anonymkode: 32e75...b94 Det kan være. Jeg har også mastergrad, men det er en del kollegaer som ikke har noen høyere utdanning og det er faktisk dem som helst snakker om disse seriene. Har ikke helt tenkt over at det kan være sammenheng her, men godt mulig det. HI Anonymkode: 5ec81...980
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2019 #17 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: "Reality" er jo et utrolig vidt konsept da, fra bloggerne/kardashians/paradise til Monsen/71°nord/Forsvaret. Det går vel egentlig ikke ann å kategorisk påstå at man ikke liker reality, noen grenser jo også til dokumentarsjangeren. Anonymkode: d1fc2...01d Jeg ser gjerne en god dokumentar, men de du nevner er ikke akkurat i den sjangeren. Nå har jeg ikke sett Monsen og Forsvaret, men 71°nord har jeg sett et par episoder av for lenge siden. Bedre enn en del annet, men fortsatt ikke noe jeg orker å se på. Anonymkode: 5ec81...980
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #18 Skrevet 13. oktober 2019 bare la være og se, trenger ikke og informere alle for det.. jeg ser på noen Anonymkode: 84423...af6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #19 Skrevet 13. oktober 2019 HI. Tror du er min speltvilling😄 100% enig med deg. Men sjeldent jeg møter noen med samme syn. Sliter også litt med studioproduksjon. Selvsikre og kule programledere der alt skal se så på direkten ut så er 99% innøvd regi😝 Anonymkode: 0ccdf...d7e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #20 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: HI. Tror du er min speltvilling😄 100% enig med deg. Men sjeldent jeg møter noen med samme syn. Sliter også litt med studioproduksjon. Selvsikre og kule programledere der alt skal se så på direkten ut så er 99% innøvd regi😝 Anonymkode: 0ccdf...d7e Ja!!! Det er også plagsomt! Det eneste unntaket her er QI, i hvert fall da det var Stephen Fry, synes han er så sjarmerende. Da strømmetjenestene kom var det en lykke. Tror vi var noen av de første som gikk 100 % over til dette og så opp vanlig TV. HI Anonymkode: 5ec81...980
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #21 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg kan forstå at noen vil se reality som farmen og norske talenter o.l. Det jeg ikke forstår er at oppegående, voksne folk er så interessert i paradise hotel og ex on the beach og slike program. jeg klarer ikke se for meg at dette skal være interessant for noen egentlig. Jeg velger å tro at noen må se på det for å føle seg bedre selv og det igjen er helt på trynet. I dagens samfunn hvor vi påstår at vi må kjempe for kvinners rettigheter, så kaster de samme kvinnene seg over program som er direkte nedverdigende. Der de har samlet de dummeste av de dumme og laget underholdning av det. Hurra for kvinner! Anonymkode: 7151e...103
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13. oktober 2019 #22 Skrevet 13. oktober 2019 Utrolig kjedelig. Spesielt alle talent programmene og de evinnelige sesongene av farmen, 71 grader nord, alt for Norge osv osv osv 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå