GÃ¥ til innhold

Regulering avsluttet, fikk ekstraregning i posten😣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har opplevd det? Fikk brev at det ble mer kostnader enn forventet. Hadde kontrakt på behandlingen og alt har gått fint. Spurte ved inngåelse av avtale om dette var fast pris og fikk da at det var det jeg skulle betale som stod i avtalen. Kjenner jeg blir sur og skal ta en telefon. Har en til med regulering så får jeg samme på han så blir det jo vanvittig mye dyrere enn jeg ble forespeilet. Andre som har opplevd dette? 

Anonymkode: 43bd9...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så kjipt. Hvor mye mer ble det ? De der jukser og bedrar 

Anonymkode: e7a72...efe

Skrevet

Der høres jo litt feil ut, spesielt om det foreligger en avtale, står det der at ekstrakostnader kan komme? Her har vi bare fått en ca pris, og en makspris.

Anonymkode: 81d11...270

Skrevet

Hmm, sikker på at de sa det var en fastpris?

Her gav de en capris og fordelte den summen over den tiden de antok han ville ha regulering, men vi visste jo at det ville bli tatt en vurdering til slutt fordi antall besøk, lengde osv kunne endre seg underveid og da ville prisen endres.

For vår del ble det billigere enn antatt fordi han hadde regulering bare 1,5 år og ikke 2 år som først antatt. Så de siste to regningene fikk vi ikke.

Anonymkode: f8010...9c6

Skrevet

Sjekk hva som sto i avtalen dere skrev. Ofte kan det være et punkt om at det kan komme på eksyra kostnader, for eksempel om dere skulle glemme en time eller for å kompansere for inflasjon.

Anonymkode: b63de...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...