Gå til innhold

Gravidtøy

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt tøy til vinteren. Vanligvis går jeg i turbukse med ull under, men buksa passer ikke lenger. Hvor finnes det greit «turtøy» til gravide? Har nå bare jeans fra hennes og Mauritz, men det er ikke plass til stillongs under den... 

Helst ikke av det aller dyreste, er jo ikke mange mnd det er i bruk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det henger et stativ med tøy til gravide i min lokale Stormberg-butikk, så sjekk nettsidene deres.

Skrevet

Stormberg har godt utvalg av rimelig tøy til gravide.

Anonymkode: c807e...20e

Skrevet

Jeg kjøpte mye fint på finn.no. Som du sier, det er ikke mange mnd det blir brukt. 

Skrevet

Takk for svar👍🏻🙌🏼

Skrevet

Bukseseler.

Med bukseseler som hindrer buksen i å dette ned kan du bruke alle dine vanlige bukser, bare ha smekken åpen med en hårstrikk mellom knappen og knappehullet og en litt lang genser så over så fungerer det gull.

Om du legger på deg noen kilo ekstra så din vanlige turbukse ikke går over rumpa kan du bare låne en herrebukse (av gubben, en bror eller noen andre du kjenner som er større enn deg) og gjøre det samme der, bukseseler og hårstrikk i smekken. Det gjorde jeg på slutten den gangen jeg hadde termin i februar ;)

Anonymkode: 88db0...d4a

Skrevet

Buksa gliper dessverre mer enn et hårstrikk allerede, brukte det helt i starten. Men det kan være at det er bedre på turbuksa? Takker for innspill og prøver det også👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...