Gå til innhold

Mine dine og våre barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det med felles barn, der du eller mannen har barn fra før, som er pp samvær. Klarer dere å sjonglere og gi lik oppmerksomhet osv til begge når barnet er på samvær? Eller blir det som bor hjemme hele tiden glemt litt når samværet er? 

Anonymkode: f9c44...59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset blir ingen barn glemt. Men vi fordeles selvsagt ikke tiden alltid prosentvis likt mellom barna. Hverken mellom de som bor her på heltid eller de som bor her deltid.

Anonymkode: 1db69...d4a

Skrevet
On 10/10/2019 at 11:41 PM, Anonym bruker said:

Hvordan fungerer det med felles barn, der du eller mannen har barn fra før, som er pp samvær. Klarer dere å sjonglere og gi lik oppmerksomhet osv til begge når barnet er på samvær? Eller blir det som bor hjemme hele tiden glemt litt når samværet er? 

Anonymkode: f9c44...59a

funka ikke veldig bra, vi ble skilt før felles barnet var 2. han ble bare opptatt av sine barn og felles og tok aldri med mine, hans unnskyld var at de var store, mine var 12 og 14 og hans var 12 og 7

Anonymkode: a0b14...5f4

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

funka ikke veldig bra, vi ble skilt før felles barnet var 2. han ble bare opptatt av sine barn og felles og tok aldri med mine, hans unnskyld var at de var store, mine var 12 og 14 og hans var 12 og 7

Hvorfor lyver du BW? Man gir ikke råd basert på løgn og fantasi 

Anonymkode: 70000...8fb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå tøyser du fælt 😂🤪

Anonymkode: 8fc4a...101

Skrevet

Mine er bare hos pappaen annenhver helg og er dermed en del av hverdagene hele tiden. Minsten som er felles er alene med oss annenhver helg og halvparten av ferier. Har ingen tanker om at oppmerksomheten fordeles ulikt i fellesbarns favør iallfall. Kanskje heller motsatt? De drar jo til pappa, lillebror der, farmor, farfar osv, masse folk som gleder seg til å se dem og være med dem. 

Anonymkode: 4c90b...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...