Gå til innhold

Hvorfor skal man tvinges i live?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal vi leve et liv vi ikke vil? 

Kjeder folk seg like mye som meg og er bra skuespillere eller trives de så godt og er så fornøyd med seg selv at de er glade? For seriøst så kjenner jeg ikke motivasjon for noen ting. Jobben er bare for å tjene penger, fritiden er ike så mye å skryte av, så jeg har ekstrajobb hvor jeg ringes av og til slik at det blir 12- timers dag på meg. 

Anonymkode: a2d89...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å gjøre noen endringer, da? De etter en annen jobb? Engasjere deg i noe på fritiden? Jeg er egentlig fornøyd med alt i livet mitt, jeg ❤️

Skrevet

Har du barn, mann/ kjæreste? 

Anonymkode: a8381...002

Skrevet

Livet er nydelig. Hadde det gått an hadde jeg hatt flere liv, gjerne parallelt, for det er morsomt og spennende. Hvis ditt er så kjedelig må du jo gjøre noe selv for å endre inngangsverdiene, da.

Anonymkode: a077f...ab3

Skrevet

Livet har det innholdet du gir det. Høres ut som om du må finne ut hva du liker, og bli bevisst på hva du ønsker å fylle livet med.

- Jeg har en spennende faglederstilling i psykiatrien. De fleste dager på jobb er både spennende og utfordrende, og jeg opplever mestring. 
- Jeg har barn som fyller hverdagen med kaos, latter og MYE arbeid, men jeg blir glad over å være sammen med dem hver dag. 

- Jeg trener, og det gir meg en kropp som er sterk og fleksibel, og tid for meg selv. 
- og jeg har en mann som er min beste venn og en fantastisk kjæreste. Vi er et godt team. 
- I tillegg har jeg gode venner, husdyr, planter/hage, interiørprosjekter, håndarbeid+++ Som alle er ting som gjør meg glad...

Anonymkode: d0eeb...192

Skrevet

Jeg kjeder meg ikke, men så fyller jeg dagene selv med ting som gir meg glede. Jeg har en jobb jeg liker. Noen dager er den gørr, men stort sett er den fin. Så er det selvfølgelig alle de litt kjedelige må-tingene, som husarbeid, men da putter jeg lydbok i ørene, og da hender det til å med at jeg rydder litt ekstra for å høre et kapittel til. Ellers har jeg et par fritidsaktiviteter som jeg gjør fordi det er gøy, jeg koser meg med å stelle i hagen, strikke, lese osv. Poenget er at jeg ikke venter på at noe artig skal komme seilende min vei og fylle dagene mine med moro. Det er min jobb å finne ting å glede seg over, og om jeg ikke gjør det, så velger jeg jo å kjede meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...