Gå til innhold

Brukt vogn til 5000?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du kjøpt? Emmaljunga vogn. 3 år gammel ca. 

Bagdelen aldri brukt. Sportvogndel. Stelleveske, vognpose, termosveske, mygg og regntrekk, vindbeskyttelse, gjørmebeskyttelse følger med. 

Anonymkode: 25b48...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at vognen er av polar performance. Tåler mer vind og temperatur. Litt mer tøffe forhold. 

Anonymkode: 25b48...b13

Skrevet

Hvor mye koster den ny da? Synes det virket dyrt for en 3 år gammel vogn altså 

Anonymkode: 0e556...b68

Skrevet

Det virker som en veldig god pris for en såpass ny vogn. Spørs selvfølgelig hvor "hardt" den er brukt.

Jeg solgte vår Stokke Trailz da den var tre år gammel. Ga 9 000 kr for den og fikk 4 500 for den brukt. Det inkluderte organiser, håndleddsreim, myggnetting, regntrekk, parasoll og reflekser, men ikke vognpose. Hva slags vognpose er det snakk om? Brukte Voksi-poser går gjerne for 500–800 kr alene.

Sjekk understellet og dekkene, og spør om den har punktert ofte.

Anonymkode: 27b9e...55d

Skrevet

Jeg hadde lett gitt 5000 for den, med alt det utstyret. Hadde selvsagt sett på den først, om det var store feil, mugg el.l.

Anonymkode: 26231...e74

Skrevet

5000kr for en 3 år gammel vogn hadde jeg aldri betalt. 

Anonymkode: d07e2...19a

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor pent brukte vogner skal selges for nesten ingentig?

Om den er brukt i 1-2 år og er uten skrammer skal man likevel knapt betale halv pris?

Jeg gidder ikke sponse gjerrige kjøpere og har heller vognen i kjelleren. Den spiser ingen mat og kan være grei å ha om jeg får barnebarn på besøk (har voksne barn også). 

Anonymkode: e0133...070

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en brukt bugaboo buffalo til samme pris. Når vogna koster godt over 10.000,- ny og er ekstremt pent brukt forstår jeg ikke hvorfor man ikke skal kunne forvente halv pris når man selger. 

Anonymkode: 8dbcd...b48

Skrevet

Uansett reguleres prisen av tilbud og etterspørsel. Min Stokke-vogn ble solgt ca. tre timer etter at jeg la ut annonsen på Finn, med prisen satt til 6 000 kr. På den tiden fikk jeg kanskje tretti henvendelser. Så det er åpenbart stor etterspørsel etter brukte vogner i den prisklassen!

Jeg gikk ned til 4 500 kr da hun som kom på besøk fant en liten flenge jeg ikke hadde sett selv + noen andre skrammer. Men alle tok kontakt basert på en pris på 6 000 kr.

Anonymkode: 27b9e...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...