Gå til innhold

"Slår du til" når butikkene lokker med 15% rabatt på ordinære varer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt latterlig å ha salg med 15% rabatt. Hvis det er svært høye summer kan man jo spare litt, men er snakk om varer til 100-200 kroner og sånn.

Anonymkode: 96ea6...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke virkelig interessert før vi snakker 60+

Helt 70%

Anonymkode: 4b228...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om jeg uansett trenger akkurat den varen. Om det f eks er snakk om frokostblanding, så kan det skje at jeg tar en ekstra pakke med. Det holder seg jo og kommer til å bli brukt. Men jeg kjøper ikke ting jeg ikke vet om jeg får brukt.

Anonymkode: 40eba...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis jeg skal ha den uansett, eller det er matvarer som jeg uansett spiser..Utenom det så er 15 % latterlig lite, og irriterer meg mer enn det frister meg.

Anonymkode: 437e1...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 10-20 % er snakk om så få kroner å spare at det gidder jeg ikke. Da må det i såfall være absolutt siste sjanse til å få tak i produktet.

Må minst være 25% hvis jeg skal kjøpe noe til redusert pris.

Nå er jeg hekta på å kjøpe på salg da og kjøper omtrent ingenting til fullpris(bortsett fra mat da)

Anonymkode: a85f4...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skal ha varen, så kjøper jeg den selvsagt heller med 15% avslag enn til fullpris. Uansett hvor lite jeg sparer, så sprer jeg litt. Men jeg handler ikke på 15, 20 eller 70% heller om jeg ikke trenger varen. Da kaster jeg bort det det koster

Anonymkode: 73c94...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...