Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Vi har ei jente som blir 5 år som skal feire bursdagen sin.Hun har et par nære venner utenom barnehagen og 3-4 stykker i barnehagen som hun bruker å leke med. Jeg har snakket med avdelinga hun går på og de sier at det som har vært vanlig for de som feirer er at de inviterer dem de vil(og at det ikke blir snakket om i bhg). Hun har selv vært invitert til 3 av jentene, men ingen av gutta.Virker ikke som det er vanlig å feire før de begynner på skola her....🤔 Når størstejenta vår gikk i bhg(en annen bhg) var de så sammensveiset alle jentene og foreldrene var godt kjente med hverandre  at da inviterte vi alle jentene.Samme på skolen nå, alle jentene, alle guttene eller alle sammen.  Hva er deres tanker om dette?🤔 Anonymkode: 9d689...656
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Synes alle jentene bør inviteres. De er såpass store nå at det blir jo snakket om. Anonymkode: 128ea...597
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes alle jentene bør inviteres. De er såpass store nå at det blir jo snakket om. Anonymkode: 128ea...597 Ja lurte på det, men de er fra 3-6 år på avdelinga og jeg tenker de minste bryr seg nok ikke?De leker ikke mye sammen ettersom jeg har skjønt i bhg...usikker Anonymkode: 9d689...656
Tipp topp Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 Det normale er jo Ã¥ invitere enten alle av samme kjønn eller Ã¥rskull. Hvis hun feks ikke leker med de som er 3 og 4 er det helt greit Ã¥ kun invitere de som er 5 og 6. Det viktigste er Ã¥ se pÃ¥ gruppen og velge en naturlig inndeling som gjør at ingen alltid faller utenom.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå