Gå til innhold

For 3 år siden hadde jeg det dritbra

Anbefalte innlegg

Skrevet

store deler av livet mitt har vært preget av depresjoner og mobbing. Mobbingen er ikke hovedproblemet, men det gjorde så jeg begynte å hate stedet jeg kom fra og gledet meg så til å komme bort. 
Årene gikk og jeg flyttet på meg og jobbet. 
Så dukket det opp ting og jeg fikk øynene opp for ting, men så er det merkelige at dette kan føre deg tilbake til det du hadde før. Og jeg hadde aldri trodd for 3 år siden at jeg skulle være så lite langt kommet og at jeg hadde tatt så mange skritt tilbake! jeg kjenner det tærer på både selvfølgelse og motivasjonen til å jobbe for fremtiden rett og slett. 

Anonymkode: c749e...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du føler det slik. Men kvar fører det deg om du sluttar å jobbe for å få det betre? 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

store deler av livet mitt har vært preget av depresjoner og mobbing. Mobbingen er ikke hovedproblemet, men det gjorde så jeg begynte å hate stedet jeg kom fra og gledet meg så til å komme bort. 
Årene gikk og jeg flyttet på meg og jobbet. 
Så dukket det opp ting og jeg fikk øynene opp for ting, men så er det merkelige at dette kan føre deg tilbake til det du hadde før. Og jeg hadde aldri trodd for 3 år siden at jeg skulle være så lite langt kommet og at jeg hadde tatt så mange skritt tilbake! jeg kjenner det tærer på både selvfølgelse og motivasjonen til å jobbe for fremtiden rett og slett. 

Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du skrive litt bedre, uten koder?

Anonymkode: bc6ef...f18

Skrevet
1 minutt siden, Syngensang skrev:

Trist at du føler det slik. Men kvar fører det deg om du sluttar å jobbe for å få det betre? 

Trenger ikke slutte å jobbe for å få det bedre. Men at jeg ikke fikk til det jeg liksom vil. Alt har hele livet mitt gått veldig sakte, sånn utviklingsmessig. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du skrive litt bedre, uten koder?

koder? hva mener du med koder her?

Skrevet

Da må du bare ta grep og komme deg ut i verden igjen. Ingen andre kan hjelpe deg. 

Anonymkode: b4565...c41

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

koder? hva mener du med koder her?

"Så dukket det opp ting og jeg fikk øynene opp for ting, men så er det merkelige at dette kan føre deg tilbake til det du hadde før.". Hva søren betyr det?

Skrevet

Tyrkia igjen.

Anonymkode: 56b1a...752

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke slutte å jobbe for å få det bedre. Men at jeg ikke fikk til det jeg liksom vil. Alt har hele livet mitt gått veldig sakte, sånn utviklingsmessig. 

Av og til er sakte bra, når du eingong kjen dit du vil har du lært av det du ikkje vil, og kan stå endå betre i deg sjølv enn mange andre som har fått alt på første forsøk. Du veit då at det ikkje er så lett å knekke deg😊

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tyrkia igjen.

Anonymkode: 56b1a...752

Nei!

Skrevet

Bare dra til Tyrkia. Seriøst. 

Anonymkode: a5596...aaf

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare dra til Tyrkia. Seriøst. 

Anonymkode: a5596...aaf

hvorfor skriver dere om Tyrkia?

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skriver dere om Tyrkia?

Fordi du er den samme som gnålet om Tyrkia i andre tråder. Bruk stor bokstav i første setning så er det ikke så enkelt å kjenne deg igjen.

Anonymkode: 8405e...f80

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du er den samme som gnålet om Tyrkia i andre tråder. Bruk stor bokstav i første setning så er det ikke så enkelt å kjenne deg igjen.

Anonymkode: 8405e...f80

Herregud. Hun er ikke ts engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...