Gå til innhold

Munnsår(herpes), gravid.. Noen med tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært hos legen, fikk en krem. Har brukt den nå siden mandag. Synes ikke effekten har vært veldig stor enda. Sårene er mindre vonde, men større. Har en del på tunga og i gommen i tillegg, der får jeg jo ikke smurt. Så har nesten ikke fått i meg mat siden lørdag, kjøpte næringsdrikke i dag. Disse sårene er utrolig vonde. 

Noen som har noen lindrende tips, eller enda bedre, legende tips?🙈

Anonymkode: 5d25d...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre ikke noe mer å gjøre. Er dette ditt første utbrudd? Da krysser jeg fingrene for at du får sjeldent/aldri utbrudd heretter. ❤️ 

Anonymkode: c4d06...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første utbrudd ja😖 legen sa det var ganske vanlig at gravide fikk i forbindelse med f.eks forkjølelse. Så håper dette er siste gangen ja. 

Nei, har ikke vært borti ungene mer enn nødvendig😷

Anonymkode: 5d25d...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok større enn vanlig siden det er første gang. Første gang jeg fikk utbrudd var helt forferdelig. Begge leppene var dekket av sår så en morgen klarte jeg ikke åpne munnen siden sårene da var klistret sammen. Jeg måtte til legen for å få leppene fra hverandre.

Hadde en del utbrudd de første årene med en blemme nå og da. Nå har jeg utbrudd 3-4 ganger i året

Anonymkode: 39483...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok større enn vanlig siden det er første gang. Første gang jeg fikk utbrudd var helt forferdelig. Begge leppene var dekket av sår så en morgen klarte jeg ikke åpne munnen siden sårene da var klistret sammen. Jeg måtte til legen for å få leppene fra hverandre.

Hadde en del utbrudd de første årene med en blemme nå og da. Nå har jeg utbrudd 3-4 ganger i året

Anonymkode: 39483...1ec

Huff😮 

Anonymkode: 5d25d...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...