Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 1 av 4 i personalet er rett og slett uhyggelig med oss. De andre er meget kjekke men atmosfæren viser seg å være vanskelig, det er barna som forteller. I dag merket også jeg dette "fenomenet. Hun hilset ikke på meg da jeg hentet barna. Jeg tok også med meg annet barn som skulle være med oss hjem. Jeg ble forundret over at bhg ansatt ikke la merke til noen av oss og at Simen fikk bli med oss, uten at hun kvitterte oss ut (hun så oss jo ikke, altså, jeg tror at hun så oss), men hun ville ikke veksle noen som helst ord. Hun var travelt opptatt med annen far, har forøvrig lagt merke til at de ansatte ler og koser seg ekstra når fedrene henter. Jeg gjorde flere forsøk på å få øyekontakt men hun snudde ryggen til meg, samme hvilken posisjon jeg hadde. Tredje forsøk ga jeg opp og tok Simen med meg. Da tenkte jeg at herregud, hvem som helst kan komme her og hente andres barn uten at de blir sett. Andre med slik dårlig erfaring? Anonymkode: 502f4...cf0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Ja, det var en skikkelig kjerring på en av avdelingene til et av barna våre. Hun var kun opptatt av å rydde på barnas plasser og avdelingen. Lek, omtanke, kos, trygghet og alt små barn er avhengig av var uinteressant og slitsomt for henne. Hun var sur stort sett hele tiden, la skylden på barna hvis de gråt og var av den gamle skolen for å si det pent. Det var null pedagogiske evner å spore. De andre var veldig flinke, heldigvis, men det ødela mye for dem alle. Hun forsto virkelig ikke barnet vårt heller. Vi var alle glad da hun sluttet. Foreldre, barn og de andre ansatte. Anonymkode: 275c6...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Skal ikke forsvare henne, men hun så deg jo men var opptatt med en annen akkurat da, hun skulle selvsagt svare deg, men var det kun hun i hele bhg? De visste nok at Simen skulle være med deg og dermed så så ingen noe. Anonymkode: 21fe4...1ec
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Hun var jo opptatt med ein annen foreldre? At hun ikke logget dere ut der og da, betyr ikke at hun ikke såg dere. De visste nok at Simen skulle bli med deg hjem, da Simens foreldre har nok gitt bedskjed om det. Med mindre du har hentetillatelse? Anonymkode: a5dcd...c8d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Min erfaring går egentlig bare ut på at de baksnakker barna i møter, for så å late som ingenting etterpå Anonymkode: a09f8...0ea
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring går egentlig bare ut på at de baksnakker barna i møter, for så å late som ingenting etterpå Anonymkode: a09f8...0ea Baksnakkar borna? Bhg personalet må jo snakke om problem borna har, det er jobben deira. Det er òg jobben deira å få borna til å føle meistring og glede og at dei blir likt som menneske. Difor kan det nok sjå ut som dei "latar som ingenting etterpå". Anonymkode: 51494...f1e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Baksnakkar borna? Bhg personalet må jo snakke om problem borna har, det er jobben deira. Det er òg jobben deira å få borna til å føle meistring og glede og at dei blir likt som menneske. Difor kan det nok sjå ut som dei "latar som ingenting etterpå". Anonymkode: 51494...f1e Ja, baksnakker barna. Ikke som i å diskutere problemløsninger, men å gå til personangrep og virkelig ikke like enkelte barn. Anonymkode: a09f8...0ea
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Du må jo ta regien litt selv, også, da. Enten gå til en annen ansatt og si ifra at nå tar jeg med meg Truls og Simen hjem, og spørre kjapt hvordan har dagen vært for disse to gutta? Eller så går du bort til hun du ikke liker, og sier "Beklager at jeg avbryter, men jeg tar med Truls og Simen hjem nå. Er det noen spesielle beskjeder, eller hvordan har dagen deres vært?". Noen mennesker går man ikke så godt overens med, sånn er det bare. Men "kill her with kindness", hun kan ikke ignorere deg hvis du ser henne rett i øynene og snakker til henne med navn. Anonymkode: 5b407...9fb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: 1 av 4 i personalet er rett og slett uhyggelig med oss. De andre er meget kjekke men atmosfæren viser seg å være vanskelig, det er barna som forteller. I dag merket også jeg dette "fenomenet. Hun hilset ikke på meg da jeg hentet barna. Jeg tok også med meg annet barn som skulle være med oss hjem. Jeg ble forundret over at bhg ansatt ikke la merke til noen av oss og at Simen fikk bli med oss, uten at hun kvitterte oss ut (hun så oss jo ikke, altså, jeg tror at hun så oss), men hun ville ikke veksle noen som helst ord. Hun var travelt opptatt med annen far, har forøvrig lagt merke til at de ansatte ler og koser seg ekstra når fedrene henter. Jeg gjorde flere forsøk på å få øyekontakt men hun snudde ryggen til meg, samme hvilken posisjon jeg hadde. Tredje forsøk ga jeg opp og tok Simen med meg. Da tenkte jeg at herregud, hvem som helst kan komme her og hente andres barn uten at de blir sett. Andre med slik dårlig erfaring? Anonymkode: 502f4...cf0 Det er jo du som er vanskelig her! Den ansatte var opptatt med en annen forelder, og da må du faktisk vente til hun er ferdig med det hun holder på med. Det er ikke slik at du er viktigere enn den andre forelderen. Anonymkode: 4ff56...9b9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring går egentlig bare ut på at de baksnakker barna i møter, for så å late som ingenting etterpå Anonymkode: a09f8...0ea Men hvis du vet det, så er jo du der og, det vil si at det er dine kollegaer? Jeg skjønner ikke at det er noe å le av Anonymkode: d6f0c...779
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvis du vet det, så er jo du der og, det vil si at det er dine kollegaer? Jeg skjønner ikke at det er noe å le av Anonymkode: d6f0c...779 Le? Og nei, jeg er ikke kollega. Jeg har bare vært i møter. Anonymkode: a09f8...0ea
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Le? Og nei, jeg er ikke kollega. Jeg har bare vært i møter. Anonymkode: a09f8...0ea Har du vært i møte som forelder hvor de sitter å baksnakker andre barn? Hva mener du men smileysene dine da, hvis du mener de ikke viser et leende ansikt? Anonymkode: d6f0c...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå