Gå til innhold

Gave til lærere (ungdomskole). Meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid pleid å gi lærere på barneskolen en gave til jul og til sommeren. Feks en god sjokolade, en bok eller noe annet en kan bruke/spise (ikke nips) sammen med en kort med noen ord om hva vi setter pris på med akkurat den personen. Jeg tenker å gjøre det samme til de flotte lærerne til ungdommen vår. H*n har litt særskilte behov akkurat nå som gjør at samarbeidet er litt tettere enn hva det normalt ville ha vært til "vanlig". Ok med gave synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gav gaver, men det var på vegne av hele klassen😊 Synes det er flott å gi gaver, jeg. Med tanke på hvor viktig jobben til lærere er, så fortjener de en oppmerksomhet.

Anonymkode: ac1eb...682

Skrevet

Jeg er lærer selv og blir utrolig rørt over å få gaver. Som regel er det fra klassen samlet, men noen ganger får jeg noe ekstra direkte fra en elev eller foreldre deres. Ofte er det dem jeg har vært tettere på, og det er utrolig hyggelig. Som regel gir jeg noe til elevene mine også, et lite personlig kort f.eks.

Anonymkode: c8e14...a61

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er lærer selv og blir utrolig rørt over å få gaver. Som regel er det fra klassen samlet, men noen ganger får jeg noe ekstra direkte fra en elev eller foreldre deres. Ofte er det dem jeg har vært tettere på, og det er utrolig hyggelig. Som regel gir jeg noe til elevene mine også, et lite personlig kort f.eks.

Manglet et komma der på slutten. Skulle være "et lite, personlig kort."

Skrevet

Takk for svar, det var det jeg håpet og høre😉alle setter nok pris på å bli sett.

Skrevet

Kjempekoselig! Hilsen lærer på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 7f604...a8f

Skrevet

Det er veldig, veldig koselig å få en liten oppmerksomhet!

Hilsen lærer i ungdomsskolen

Anonymkode: 2b57c...936

Skrevet