Gå til innhold

Hotels.com eller booking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det forskjellige priser ofte ettersom hvem du velger? 

Anonymkode: 7f405...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etterspørsel, avtaler (de har gjerne en avtale med hotellene om å leie ut et visst antall rom) og cookies. Søker du på det samme flere ganger på samme sted setter cookiesene opp prisen. Vær også oppmerksom på at om det står kun et rom igjen e.l. så har som regel hotellet flere ledige rom, det er bare den aktuelle siden du er på som bare kan leie ut et rom til.

Som regel lønner deg seg å kontakte hotellet direkte, du får som regel like gode priser og det er mye lettere å forholde seg til om noe skulle skje.

Anonymkode: 13559...7c7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som regel lønner deg seg å kontakte hotellet direkte, du får som regel like gode priser og det er mye lettere å forholde seg til om noe skulle skje.

Anonymkode: 13559...7c7

Dette. Sjekk gjerne bookingsidene først, og spør så hotellet om å matche prisen, dersom de selger rommene dyrere på egen nettside.

Anonymkode: 280ac...8f3

Skrevet

Jeg får som regel best pris hos hotels.com. Har alltids en rabattkode tilgjengelig også. Sjekker alltid prisen på hotellets egne sider også, men sjelden det er billigere. Har ved 1 av 20 bestillinger fått lavest pris på hotellets egen side.

Anonymkode: 664e7...51d

Skrevet

Bruk trivago, så ser du hvem som er billigst. Men lurt å kontakte hotellet for å få dem til å matche tilbudet. 

Skrevet

Min erfaring er at det billigste er å bli med i medlemsklubben til de ulike hotellene, de kaster ofte rabatter etter deg 😄

Anonymkode: 2d1ed...201

Skrevet

Ble kortsvindel når jeg brukte hotels.com så bruker ingen andre enn hotellets egen nettside. 

Skrevet

Hotellets egne sider, samt klubbene deres, og jeg har noe tilbud gjennom fagforeninga.

Anonymkode: bbf2f...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...