Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Er det noen vits å kjøpe nye overgangssko til åtteåring nå? De han hadde er utslitt. Bare gå over på vintersko og cherrox? Er jo -2 til 6 grader og vått her nå. Anonymkode: 094d7...71c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Hvis behovet ikke har meldt seg før nå ville jeg nok ha satset på støvler av noe slag, dockboots eller cherrox til de våte dagene og kjøpt vintersko istedenfor overgangssko nå da vi alt er langt inne i oktober og snøen er like om hjørnet. Anonymkode: 8c621...f70
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Hvis det er minus kan du bruke vintersko. Anonymkode: 621d8...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Kommer litt an på hvor du bor. Vi bor ved kysten på sørlandet og ungene her bruker gore tex joggesko eller litt høye joggesko lenge enda. Høye vintersko bruker de bare når det er snø, og det er det sjelden på denne siden av nyttår. Anonymkode: e3574...cc1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Her gikk vi rett fra vanntette joggesko til Cherrox/vintersko i år. Hadde ikke behov for overgangssko. Anonymkode: bdbbc...284
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis behovet ikke har meldt seg før nå ville jeg nok ha satset på støvler av noe slag, dockboots eller cherrox til de våte dagene og kjøpt vintersko istedenfor overgangssko nå da vi alt er langt inne i oktober og snøen er like om hjørnet. Anonymkode: 8c621...f70 Han har brukt overgangssko til nå, men nå er de utslitt. Vet ikke om det er vits å kjøpe et nytt par nå som kanskje blir lite brukt og for små til våren? Det er jo ikke iskaldt enda men vintersko er kanskje greit likevel? Mye tyngre om mer klumpete da. Anonymkode: 094d7...71c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har brukt overgangssko til nå, men nå er de utslitt. Vet ikke om det er vits å kjøpe et nytt par nå som kanskje blir lite brukt og for små til våren? Det er jo ikke iskaldt enda men vintersko er kanskje greit likevel? Mye tyngre om mer klumpete da. Anonymkode: 094d7...71c Spørs hvor du bor og hvordan været pleier å være, men her jeg bor ville jeg aldri kjøpt nye overgangssko nå. Sønnen vår vokser veldig raskt i beina og jeg ville risikert at han bruker dem typ to uker. Anonymkode: bdbbc...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå