Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Vurderer å bestille julekalendere. Jeg er vel fryktelig tidlig ute i år? eller har alle dem på plass fra august ? Anonymkode: a081f...f3f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Har kjøpt allerede jeg, de kommer i posten straks Synes det er greit å ha det unnagjort. Anonymkode: 89431...44c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har kjøpt allerede jeg, de kommer i posten straks Synes det er greit å ha det unnagjort. Anonymkode: 89431...44c Er jo det da. Men samtidig lurer jeg på om det kommer tilbud på dem Anonymkode: a081f...f3f
Superdolly Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Tilbud på julekalendre kommer gjerne etter første desember. I tillegg kommer risikoen for at den du vil ha, blir utsolgt. De gangene jeg har bestilt f.eks. forskerfabrikkens kalender har jeg vært tidlig ute. De blir gjerne utsolgt og de har uansett ikke tilbud på disse. Så skal du ha noe spesielt er det bare å bestille. Tenker du at en hvilken som helst kalender kan funke, så kan du jo gjerne vente.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, Superdolly skrev: Tilbud på julekalendre kommer gjerne etter første desember. I tillegg kommer risikoen for at den du vil ha, blir utsolgt. De gangene jeg har bestilt f.eks. forskerfabrikkens kalender har jeg vært tidlig ute. De blir gjerne utsolgt og de har uansett ikke tilbud på disse. Så skal du ha noe spesielt er det bare å bestille. Tenker du at en hvilken som helst kalender kan funke, så kan du jo gjerne vente. Skal ha noen spesielle, ja! Er ikke vits i å kjøpe det etter 1.12, nei, det blir jo teit.. Anonymkode: a081f...f3f
Superdolly Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal ha noen spesielle, ja! Er ikke vits i å kjøpe det etter 1.12, nei, det blir jo teit.. Anonymkode: a081f...f3f De som produserer og selger disse kalendrene vil jo gjerne selge mest mulig, men samtidig er de heller ikke interessert i å sitte igjen med noen etter første desember, for det får de med stor sannsynlighet ikke solgt. Så derfor blir noen kalendre utsolgt. Du må nesten ta en avveining: Ta sjansen og vente, eller bestille nå. Jeg hadde personlig ikke regnet med at de kom på tilbud.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg bestilte en for en måned siden, står og venter 😋 Sånn fra Lakrids. Anonymkode: 66cf1...0a4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Det kommer gjerne noen på salg, men da er det om de har mange igjen. Kjøpte vel en på Boots til halv pris for et par år siden, samme uke som det var 1.desember, men de hadde veldig mange igjen og solgte på halv pris noen dager før den 1. Som regel kommer de ikke på salg før etter den første, og da er det gjerne de som "ingen" vil ha som kommer på salg. Jeg har kjøpt kinder og smarties kalendere på halv pris i matbutikkene da, men etter 1.desember. Nå har jeg kjøpt en kalender allerede, pleier å gi en til mannen i farsdagsgave i november. I år har jeg kjøpt en dansk en med sånne lakris/sjokoladekuler i. Anonymkode: 6c069...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 takk for svar! Anonymkode: a081f...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå