Gå til innhold

Antrekk jobbintervju, hjelp🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju, relativt formell jobb men ingen dresskode. Har pen sveis, diskré sminke og smykker, pene svarte skinnskoletter, pen overdel - og gråsvart jeans da jeg ikke hadde noen penbukse. Det var denne jeansen da😳😬 Hva ville dere tenkt?! Noen sjanse for at intervjuerne ubevisst kan «notere seg dette bak øret» - gjør folk slikt??

Anonymkode: 1e936...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes du høres fin ut jeg så lenge bil så ikke er utvasket og ikke pen lenger. Ellers kan du jo ut å kjøpe deg en bukse:)

Anonymkode: 5f1da...ad1

Skrevet

Jeg er i prosesser hvor jeg ansetter personer, så lenge jeansen er "pen" og det kompanseres med at resten ser ryddig og gjennomtenkt ut vil jeg ansett det som ok. 

Det er verre med utvaskede jeans og hettegenser. Noen ganger blir jeg forbauset over hvor lite folk tenker over hvordan de tar seg ut. Har sett mye rart. 

Anonymkode: a4f73...677

Skrevet

Takk for svar (og mottar gjerne flere!!)☺️ Buksa er ikke ny men ingen hull eller flekker😆 Tenkte først at den ikke kom til å synes når jeg sitter ved et bord men så har jeg blitt litt stressa for det da jeg virkelig har lyst på jobben.. 

hi

Skrevet

Jeansen trenger du ikke tenke på, det går helt fint. Pass på at skoene er nypussa, at du ikke stinker parfyme og hvis du bruker sminke, hold den helt diskret. Ha et fast håndtrykk og se folk i øynene, snakk tydelig. Tenk deg gjerne litt om før du svarer på spørsmål. Vri dine negative skills positivt, å være nøyaktig kan gjøre at man jobber litt saktere, men det positive er at da vet man at jobben er gjort skikkelig. Ikke lyv på deg skills. Ikke svar "Det kan jeg ikke" (om arbeidsoppgaver), si heller "det har jeg ikke særlig god kunnskap om, men jeg liker utfordringer!"

Anonymkode: 40d0f...3c8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det jobb som ordfører? Ville i så fall gått naken.

Anonymkode: c60e1...c44

Hva er det du prøver på, egentlig? Tror du at du er morsom? Så rare folk er, altså. 

Anonymkode: 989cb...e62

Skrevet

Husker når jeg var på jobbintervju for seks år siden. Jeg visste at jeg skulle intervjues av menn, så da gikk jeg bevisst uten BH. Om det funket vet jeg ikke, men jobber der i dag. Men vil ikke anbefale det. 

Anonymkode: 797ce...2d2

Skrevet

Jeg har vært på intervju et sted hvor du var helt uaktuell hvis du kom i olabukse, så si kan aldri være sikker, men generelt høres antrekket pent og ok ut. 

Anonymkode: 22dcc...079

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal på jobbintervju, relativt formell jobb men ingen dresskode. Har pen sveis, diskré sminke og smykker, pene svarte skinnskoletter, pen overdel - og gråsvart jeans da jeg ikke hadde noen penbukse. Det var denne jeansen da😳😬 Hva ville dere tenkt?! Noen sjanse for at intervjuerne ubevisst kan «notere seg dette bak øret» - gjør folk slikt??

Jobber som rekrutterer - du er flott!

Skrevet

Jeg kom til jobbintervju i olabukse, hettegenser, rødfarga hår, grønn neglelakk og knallgul jakke. Fikk jobben😊 

Var 60 søkere og 20 til intervju. De så på mine kvalifikasjoner, hadde gode referanser og er god i faget mitt. 

Anonymkode: 1b054...b9e

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kom til jobbintervju i olabukse, hettegenser, rødfarga hår, grønn neglelakk og knallgul jakke. Fikk jobben😊 

Var 60 søkere og 20 til intervju. De så på mine kvalifikasjoner, hadde gode referanser og er god i faget mitt. 

Anonymkode: 1b054...b9e

Det spørs jo hva du søker. Hos oss hadde du vært helt ut. 

Anonymkode: 50340...c42

Skrevet

Takk for alle svar - relevante og irrelevante😆 Jeg endte opp med å kjøpe en ny bukse🤣 Intervjuet gikk bra så nå er det bare å vente i spenning...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...