Gå til innhold

På første date...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan avslutter man den? Snakker man om hvordan det var og avtaler å sees eller ikke sees igjen, eller lar man det henge og avtaler senere? 

Jeg er kommet dit at jeg ikke er interessert i et type spill hvor det er viktig hvem som sender først eller hvor man må lure på om den andre er interessert eller ikke, det har jeg ikke noe lyst til og får ikke noe ut av. Kan man si det på første date? I så fall, hvordan? 

Anonymkode: dd1fa...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan avslutter man den? Snakker man om hvordan det var og avtaler å sees eller ikke sees igjen, eller lar man det henge og avtaler senere? 

Jeg er kommet dit at jeg ikke er interessert i et type spill hvor det er viktig hvem som sender først eller hvor man må lure på om den andre er interessert eller ikke, det har jeg ikke noe lyst til og får ikke noe ut av. Kan man si det på første date? I så fall, hvordan? 

Anonymkode: dd1fa...13e

Har du lyst å på date eller ikke? Det virker som du alerede har begynt det "spillet" allerede. Vil du treffe han, bryr du deg ikke om "spill" Se om dere finner tonen før du bestemmer deg... 

Anonymkode: 214d3...916

Skrevet

Holder en knapp på ærlig tone, uten å legge for mye fremtidsplaner men gi inntrykk av om du ønsker å treffe han igjen, helt plain og simple. Vil ikke han er det greit, men hvis du ikke ser noe grunn til å spille så ikke gjør det. Er han av samme oppfatning så henger han med, hvis ikke så har du i hvert fall sagt fra.

Anonymkode: 6233f...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...