Gå til innhold

Sende ei mel til eller er han ikke interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte daten ei melding i ettermiddag. Har hatt åtte dates og sist han var her snakka han om at han gleda seg til neste dag. Har ennå ikke svart på mel... 🤔 Trur dere han ignorer med vilje? Vil sende ei ny melding men vil ikke mase. Veit ikke om han bare har glemt å svare eller ikke. Tenkte å stille et annet spm. Ikke mase om svar men skrive om noe annet. 

Anonymkode: 1b839...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sendte daten ei melding i ettermiddag. Har hatt åtte dates og sist han var her snakka han om at han gleda seg til neste dag. Har ennå ikke svart på mel... 🤔 Trur dere han ignorer med vilje? Vil sende ei ny melding men vil ikke mase. Veit ikke om han bare har glemt å svare eller ikke. Tenkte å stille et annet spm. Ikke mase om svar men skrive om noe annet. 

Det er natt. Skriver du nå, fremstår du skrullete.

Anonymkode: 4b3f2...34c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er natt. Skriver du nå, fremstår du skrullete.

Anonymkode: 4b3f2...34c

Tenkte på morningen ja. Sjøl om han nok er våken... Så ignorer meg kanskje da. Tenkte å ønske god morgen og stille et nytt spm. 🤔

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte på morningen ja. Sjøl om han nok er våken... Så ignorer meg kanskje da. Tenkte å ønske god morgen og stille et nytt spm. 🤔

Ikke gjør det, ha litt is i magen 😉 

Anonymkode: a3943...f7a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke gjør det, ha litt is i magen 😉 

Hater denne datinga... Veit liksom aldri helt hvor man har noen. Får vente litt men hvis han ikke svarer i morgen så er han sikkert ikke interessert. 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hater denne datinga... Veit liksom aldri helt hvor man har noen. Får vente litt men hvis han ikke svarer i morgen så er han sikkert ikke interessert. 

Joda, det kan han godt være. Men mange gutter tror de må spille det datingspillet og at det gjør dem mer attraktive. Hva med å være åpen på det? Det pleier jeg. Min kjæreste sa da vi datet «jeg burde vel gjort meg mer uoppnåelig» hvorpå jeg svarte «jada, det må du gjerne, men da forsvinner jeg, for sånt gidder jeg ikke» ;) Etter det var det aldri snakk om lang tid på svar på meldinger etc og han turte å være seg selv. 

Men hva med å ikke sende han en melding med spørsmål i morgen tidlig men bare skrive at «God morgen, kjekken! Håper alt er bra med deg og at du får en fin dag :)»

Er han interessert da så svarer han deg vel på forrige melding (om det var et spørsmål da) ;) Si fra hvordan det går! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...