Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 er dere ofte veldig stresset og sure? er det stor forskjell på å være vanlig ansatt og å være sjef? Anonymkode: 6cd40...0b2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Nei. Tvert imot. Elsker jobben min, elsker å være leder og derfor er jeg alltid blid og glad på jobben! En leder skal være en rollemodell, og jeg vil ikke ha negativitet og kos-med-misnøye på arbeidsplassen vår. Anonymkode: 7503f...acb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Nei, det hender jeg er stresset og jobber mye, men jeg er aldri i dårlig humør. Jeg er glad i jobben min, og i mine kollegaer, og det er alltid god stemning på jobb. Anonymkode: 3ea3f...bde
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det hender jeg er stresset og jobber mye, men jeg er aldri i dårlig humør. Jeg er glad i jobben min, og i mine kollegaer, og det er alltid god stemning på jobb. Anonymkode: 3ea3f...bde måtte du ha noen god utdannelse for å få jobben? Jeg har ikke ledererfaring, men kan jeg hoppe i det likevel? hvor mye høyere er lønnen din? hva er det du har ansvar for? Anonymkode: 6cd40...0b2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Dette vil nok variere veldig. Et sted må man starte og mange har ikke lederutdanning, selv om det nok ville vært klokt for mange. En god grunnutdanning har nok de fleste ledere. Jeg er leder for 45 personer i 4 seksjoner. Hos oss tjener vi fra 550.000 til 995.000kr. Anonymkode: c05ad...172
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: er dere ofte veldig stresset og sure? er det stor forskjell på å være vanlig ansatt og å være sjef? Anonymkode: 6cd40...0b2 11 timer siden, Anonym bruker skrev: måtte du ha noen god utdannelse for å få jobben? Jeg har ikke ledererfaring, men kan jeg hoppe i det likevel? hvor mye høyere er lønnen din? hva er det du har ansvar for? Anonymkode: 6cd40...0b2 Jeg har personalansvar for en stor avdeling, økonomi- og budsjettansvar, og litt faglig ansvar. Jeg er veldig sjelden "veldig stresset", men litt stress blir det jo. Akkurat passe. Jeg er aldri sur – jeg er en blid person både på jobb og privat. Positiv og løsningsorientert. Det er ganske stor forskjell på å være ansatt og ha en lederstilling. Det merket jeg først da jeg fikk min første lederstilling for fire år siden. Man får mye mer overblikk og forståelse som leder, og det er mange flere hensyn å balansere. Jeg har bachelor og master, men fikk lederstilling fordi jeg viste lederevner og sa ifra at jeg hadde lyst til å forsøke meg i en lederstilling. Ikke mer hokus pokus enn det. Lønnen min gikk opp veldig lite da jeg fikk min første lederstilling, dessverre – kun 30 000 kr i året. Men jeg har gått opp 115 000 kr siden da (fire år med lønnsoppgjør, opprykk, personlige tillegg osv.), så nå tjener jeg godt. Anonymkode: 1b132...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå