Gå til innhold

Stor pizza på 3 sultne 12-13 åringer (gutter).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe dårlig på å beregne...men det er nok?

Anonymkode: 386e1...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EN stor pizza på tre sultne tenårige gutter?

Absolutt ikke nok!

Anonymkode: 156a5...9d1

Skrevet

Nei, ikke nok. 

Anonymkode: 324d1...d8c

Skrevet

Er det snakk om hjemmelaget type langpanne? I såfall kan det være nok hvis det er mye fyll, men jeg ville ikke gamblet på det om jeg ikke visste hvor mye de pleier å spise. Jeg kunne spise en halv sånn da jeg var tenåring, men nå spiste jeg mer enn de fleste da. Men tenåringsgutter kan være ekstreme har jeg hørt. 😛

Anonymkode: 791b9...485

Skrevet

Ville hatt to... 

Anonymkode: 03cbb...ee6

Skrevet

På den alderen spiste mine sønner en stor pizza hver.

Skrevet

Ville hatt to.

Anonymkode: 6fcc6...bd9

Skrevet

Ville valgt to og heller kost meg med rester etterpå om jeg var heldig. 

Anonymkode: 89262...6b5

Skrevet

En stor kjøpepizza, eller hjemmelaget?

En stor langpannepizza kan være nok, om du lager en tykk bunn og har mye fyll.

En stor kjøpepizza er ikke nok, du må ha minst to.

Anonymkode: e70ec...212

Skrevet

En kjøpepizza ville vært nok for min 13 åring og hans kompiser, men hadde nok kjøpt to i tilfellet. Jeg lagde to pizzaer til min mann, sønn, to kompiser av han og meg selv for litt siden, og vi spiste kun en. 

Skrevet

Det kommer jo veldig an på pizzaen. Men om jeg tar Peppes store med tykk bunn som et utgangspunkt, så ville jeg ihvertfall kjøpt to. 

Skrevet
49 minutter siden, Twintipp skrev:

En kjøpepizza ville vært nok for min 13 åring og hans kompiser, men hadde nok kjøpt to i tilfellet. Jeg lagde to pizzaer til min mann, sønn, to kompiser av han og meg selv for litt siden, og vi spiste kun en. 

Da er dere småspiste. 

Mine tenåringer spiser 3/4 pizza hver, minst. 

Anonymkode: 2da72...7a1

Skrevet
2 timer siden, Twintipp skrev:

Haha, min eldste på 17 år spiser en hel langpannepizza alene! Vi er seks i familien og må lage tre pizzaer for å ha nok mat, har tre tenåringsgutter. Jeg kan forøvrig spise en kjøpepizza alene, er jo ikke mye mat i dem.

Skrevet

Vi er 6 i familien, tre born frå 3-9 og vi et opp to heimelaga langpannepizza (nesten iallfall) har tynn botn då. Eg ville absolutt laga to til tre tenåringsgutar. Viss du får restar kan du ete dei sjølv eller fryse dei ned. 

Anonymkode: 5e214...ad6

Skrevet

Hva er en stor pizza da?

En stor pizza fra Pizzabakeren?

En hjemmelaget Pizza som dekker hele stekebrettet?

En Grandis fra fryseren?

Anonymkode: d7b8c...dee

Skrevet

13-åringen her spiser en svær pizza fra Peppes alene. Jentene på 10 og 12 spiser nesten 1/2 hver. Så her bestiller vi 3 store Pizzaer til familien på 5 (da får vi litt rester) 😅

Anonymkode: f15c1...f2c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, min eldste på 17 år spiser en hel langpannepizza alene! Vi er seks i familien og må lage tre pizzaer for å ha nok mat, har tre tenåringsgutter. Jeg kan forøvrig spise en kjøpepizza alene, er jo ikke mye mat i dem.

Holy macaroni🤣🙊 

Men sant skal sies at her spises det kontinuerlig og langt over 4 gng om dagen, så kanskje vi ikke rekker å bli så sultne til hvert måltid🤪

Skrevet

Minst to store hvis vi snakker om Peppes str. Er det frossenpizza må dere nok opp i en hver. Skal du lage selv så lag mint to store langpanner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...