Gå til innhold

Flere som mister troen på menneskeheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha lest hva folk skriver om og svarer her inne??? 

Anonymkode: 086da...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Folk har ulike meninger, og slik skal det være. Jeg blir derimot skremt av å lese kommentarfelt under avisartikler på Facebook. Der frekventerer det mange mennesker som aldri burde vært sluppet løs på nett. Dette startet som et forum for gravide og nybakte mødre (i hovedsak), og har stort sett sluppet unna de verste kasusene. En og annen slenger innom, men i det store og hele synes jeg folk er reflekterte og greit opplyste her inne. 

Anonymkode: 78c43...4a9

Skrevet

Nei, her får jeg bare bekreftet at dumme mennesker også kan få barn. 

Anonymkode: 3e030...435

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Folk har ulike meninger, og slik skal det være. Jeg blir derimot skremt av å lese kommentarfelt under avisartikler på Facebook. Der frekventerer det mange mennesker som aldri burde vært sluppet løs på nett. Dette startet som et forum for gravide og nybakte mødre (i hovedsak), og har stort sett sluppet unna de verste kasusene. En og annen slenger innom, men i det store og hele synes jeg folk er reflekterte og greit opplyste her inne. 

Synes du det altså? Da er du nok en av dem som får meg til å miste troen på mennesker.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, her får jeg bare bekreftet at dumme mennesker også kan få barn. 

Anonymkode: 3e030...435

hmm

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Synes du det altså? Da er du nok en av dem som får meg til å miste troen på mennesker.

Ok. Det var leit. Kan du utdype det?

Skrevet

Jeg synes det er veldig trist å lese hvor mange som regelrett blåser i miljø, for å kunne reise på ferie/helgeturer...

mister fullstendig troen på at det er mulig å gjøre noe med den forestående klimakrisen etter å ha lest her inne, folk vil helst fortsette sin forbrukende livsstil :(

Anonymkode: bdbf3...255

Skrevet

Mistet for lenge siden. Folk flest er idioter

Anonymkode: bd25f...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...