Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 etter å ha lest hva folk skriver om og svarer her inne??? Anonymkode: 086da...e33
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Nei. Folk har ulike meninger, og slik skal det være. Jeg blir derimot skremt av å lese kommentarfelt under avisartikler på Facebook. Der frekventerer det mange mennesker som aldri burde vært sluppet løs på nett. Dette startet som et forum for gravide og nybakte mødre (i hovedsak), og har stort sett sluppet unna de verste kasusene. En og annen slenger innom, men i det store og hele synes jeg folk er reflekterte og greit opplyste her inne. Anonymkode: 78c43...4a9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Nei, her får jeg bare bekreftet at dumme mennesker også kan få barn. Anonymkode: 3e030...435
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Folk har ulike meninger, og slik skal det være. Jeg blir derimot skremt av å lese kommentarfelt under avisartikler på Facebook. Der frekventerer det mange mennesker som aldri burde vært sluppet løs på nett. Dette startet som et forum for gravide og nybakte mødre (i hovedsak), og har stort sett sluppet unna de verste kasusene. En og annen slenger innom, men i det store og hele synes jeg folk er reflekterte og greit opplyste her inne. Anonymkode: 78c43...4a9 Synes du det altså? Da er du nok en av dem som får meg til å miste troen på mennesker. Anonymkode: 086da...e33
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, her får jeg bare bekreftet at dumme mennesker også kan få barn. Anonymkode: 3e030...435 hmm Anonymkode: 086da...e33
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Synes du det altså? Da er du nok en av dem som får meg til å miste troen på mennesker. Anonymkode: 086da...e33 Ok. Det var leit. Kan du utdype det? Anonymkode: 78c43...4a9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #7 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg synes det er veldig trist å lese hvor mange som regelrett blåser i miljø, for å kunne reise på ferie/helgeturer... mister fullstendig troen på at det er mulig å gjøre noe med den forestående klimakrisen etter å ha lest her inne, folk vil helst fortsette sin forbrukende livsstil Anonymkode: bdbf3...255
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #8 Skrevet 7. oktober 2019 Mistet for lenge siden. Folk flest er idioter Anonymkode: bd25f...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå