Gå til innhold

Folkeskikk på treningstimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på treningstimer der det er viktig å kunne se både instruktør og seg selv i speilet. Møter opp i god tid, for å få en god plass i salen. Passer da på at jeg ikke blokker synet for noen. Så ser jeg at det gang på gang er folk som stiller seg rett foran meg, så jeg ikke ser skikkelig. Så er det da jeg som evt må flytte meg, eller bare finne meg i å ikke se skikkelig. Jeg synes dette er ugreit. Hva tenker dere?

Anonymkode: 3777d...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hei, du, kan du flytte deg, nå stilte du deg rett foran meg."

Anonymkode: 58ddc...643

Skrevet

At du hele tiden må liksom se i speilet hvor "deilig du er" er ikke andre sitt problem!

Anonymkode: 39fd8...6ed

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

At du hele tiden må liksom se i speilet hvor "deilig du er" er ikke andre sitt problem!

Gud bedre, er det du som stiller deg foran? Jeg liker også å se meg selv i speilet, ikke for å se på hvor «deilig» jeg er, men fordi det er lettere å gjøre øvelser riktig.

Anonymkode: e6da0...59b

Skrevet

Det er jo ganske åpenbart hva løsningen her? Du må sitte deg lengre fram, slik at det ikke er naturlig at noen stiller seg foran deg?

Anonymkode: 3ea83...900

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ganske åpenbart hva løsningen her? Du må sitte deg lengre fram, slik at det ikke er naturlig at noen stiller seg foran deg?

Anonymkode: 3ea83...900

Jeg har prøvd å stille meg så langt fram som det er plass til, uten å skygge for andre, men likevel skjer det stadig at noen skviser seg inn foran.

HI

Skrevet

Det handler jo om å gjøre øvelsene riktig. Dette har du tydeligvis ikke mye peiling på.

Skrevet

"Hei, du, kan du flytte deg, nå stilte du deg rett foran meg."

Anonymkode: 58ddc...643

Det er jo sikkert litt for konfliktsky til å si. Men hadde det vært ok å si, altså?

Skrevet

Har vært borti min andel sånne idioter ja. Selv om det er plenty med plass i salen er det noen som bare SKAL stille seg rett foran andre. 

Anonymkode: 32c5a...2fe

Skrevet

Her jeg trener, er det prikker i gulvet hvor vi skal stå. Og ja det er ikke alltid man ser speilet når mange er på trening.

Anonymkode: 3b5a2...d50

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her jeg trener, er det prikker i gulvet hvor vi skal stå. Og ja det er ikke alltid man ser speilet når mange er på trening.

Anonymkode: 3b5a2...d50

Hvis man vil stå foran, får man være tidlig ute, slik som Hi. Ugreit å skvise til seg plass etterpå, men du må si ifra Hi, sånn er det bare.

Anonymkode: e0710...ec6

Skrevet

Går ikke i grupper, men har Pt timer, folk skal av en eller annen grunn alltid skravle med Pt (om bare tull og tøys) mens vi har time. Det er skikkelig irriterende. (Ja jeg vet, i-landsproblem) 

Anonymkode: f1094...e1c

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går ikke i grupper, men har Pt timer, folk skal av en eller annen grunn alltid skravle med Pt (om bare tull og tøys) mens vi har time. Det er skikkelig irriterende. (Ja jeg vet, i-landsproblem) 

Anonymkode: f1094...e1c

Det bør jo pt-en være proff nok til å stoppe. Han/hun er på jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...