Gå til innhold

Endelig tid til meg selv - tid til å onanere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unger, jobb, mat og mann... Er ikke ofte man får tid til seg selv. Hvor ofte får dere onanert? Jeg vil helst hver dag, men er ikke alltid det passer. Lurer meg vekk på jobb av og til når jeg har tid....

Anonymkode: 9b475...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme tar under 5 minutter så hadde rekket det mange ganger om jeg ønsket det;selv om jeg unger og jobb.

Anonymkode: 6c140...b57

Skrevet

Så, du har eeeendelig tid til deg selv og til å onanere, og det første du gjør er å gå på nettet for å spørre om andre?

Lukter mann som ønsker en runketråd...

Anonymkode: 87ce3...240

Skrevet

Jeg vil helst spare meg til mannen min..., får best orgasme da....

Anonymkode: a229d...74c

Skrevet

Jepp, dette er nok runketråd. Men mitt bidrag er at det skjer hver dag her, 5min i dusjen er det som må til - tar det mens balsammen virker i håret, mellom barnas leggetid. Hæsjtagg multitasking småbarnsmor 

Anonymkode: 25292...c77

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unger, jobb, mat og mann... Er ikke ofte man får tid til seg selv. Hvor ofte får dere onanert? Jeg vil helst hver dag, men er ikke alltid det passer. Lurer meg vekk på jobb av og til når jeg har tid....

Takk for infoen, det har jeg lurt på lenge

Anonymkode: a127d...6fd

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så, du har eeeendelig tid til deg selv og til å onanere, og det første du gjør er å gå på nettet for å spørre om andre?

Runk i vei😄 

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør det noe da om det er en «runketråd»? 

Anonymkode: a229d...74c

Skrevet

Prøv deg heller på KG, her er vi ikke like interessert eller lettlurte. 

Anonymkode: ca067...7f9

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

er singel alenemor så prøver så ofte jeg kan, kanskje 1-4 ganger i uka, stort sett er jeg så trøtt at jeg sovner, vil gjerne gjør det hver kveld, men søvnen tar meg :)

Anonymkode: e544c...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...