Gå til innhold

J*vla drittkjerring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg er irritert. Ikke fordi det er en setting som ligger til grunn, men fordi denne personen SUGER energi fra meg. Det er som en stor, mørk sky kommer over hodet mitt bare noen nevner henne. Det kan ødelegge hele dagen min. Det er ingen andre jeg misliker, men HUN DER... Jeg får ikke unngått henne, heller, det er det verste av alt. Hun er en familievenn som er litt mer sammen med familien enn hva jeg liker. Egentlig skulle jeg sett at hun ikke var der i det heletatt. Har dere opplevd slike energityver?

Hvordan klarer dere å holde dem ut?

Anonymkode: 311ab...bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjøre noe med deg selv. Hvordan du tenker. Hvordan du opplever situasjonen. Kanskje ta en prat med psykiatrisk sykepleier?

Anonymkode: 1becc...800

Skrevet

Jeg har en sånn kollega. Jeg blir sliten bare av hennes nærvær. Jeg må bare skjerme meg selv. Prøve å sitte lengst mulig unna på møter, gjøre besøk på kontoret hennes så korte som mulig og skifte samtaleemne når sytinga tiltar. Jeg skjønner hva du mener med en stor mørk sky. Det er sånn det føles. Hold ut. Skjerm deg selv. Det er ikke stort annet du får gjort. 

Anonymkode: 744e6...79b

Skrevet

Jobber i bhg og har en sånn kollega. Ikke mulig å unngå henne, må jo samarbeide tett i en bhg. Nå nærmer jeg meg veggen, og skal til legen til uka. 

Anonymkode: d1fdd...2dc

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en sånn kollega. Jeg blir sliten bare av hennes nærvær. Jeg må bare skjerme meg selv. Prøve å sitte lengst mulig unna på møter, gjøre besøk på kontoret hennes så korte som mulig og skifte samtaleemne når sytinga tiltar. Jeg skjønner hva du mener med en stor mørk sky. Det er sånn det føles. Hold ut. Skjerm deg selv. Det er ikke stort annet du får gjort. 

Det du driver med er mobbing. Hun merker det garantert og føler seg hatet.

Skrevet

Tror jeg skjønner. Har vært borti 2 sånne . Skal ha oppmerksomheten absolutt hele tiden! De takler bare ikke å ikke ha den. Du bare vet at når personen kommer, så hører du bare stemmen til denne.

Anonymkode: eee43...252

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg eeeeeer så lei av folk som skal kalle alt for mobbing! Dette er for faen ikke mobbing! Du har jo ingen peiling!

Anonymkode: 39ba8...d07

Skrevet

Jeg vet akkurat hva du mener. Jeg kaller dem energivampyrer. Når du sier familievenn, er du voksen og gift og bor for deg selv? I så fall kan du faktisk unngå denne personen. Eller bor du hjemme hos mor og far, og denne personen er venn av mor og far? Uansett så må du bare skjerme deg så mye som overhodet mulig.

Anonymkode: e29a1...67d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg mobber ikke. Om hun føler seg hatet, så er det faktisk ikke mitt ansvar. Jeg hater henne nemlig ikke. Jeg blir bare sliten av å være sammen med henne. Jeg er hyggelig og høflig når vi treffes i kantina. Jeg er blid når jeg er inne på kontoret hennes, men jeg setter meg ikke ned i kaoset der (det gjør forresten ikke så mange andre heller, for rommet er fullt av stabler med skrot). Jeg setter meg heller ikke ned på kontoret til de fleste av de 150 menneskene vi er i bedriften. Vi er 25 mennesker i avdelingen, så om hun holder oversikt over hvor mange stoler unna jeg sitter på avdelingsmøtet, så har hun for lite å holde på med. 

Gjest Antarctica
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er en familievenn som er litt mer sammen med familien enn hva jeg liker. Egentlig skulle jeg sett at hun ikke var der i det heletatt. Har dere opplevd slike energityver?

Hvordan klarer dere å holde dem ut?

Anonymkode: 311ab...bad

Jeg holder dem ikke ut, jeg unngår dem. Men hva er greia med at hun er mer sammen med familien enn du liker? Hvem i familien er det som ber henne inn?

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du tilbakestående? Det er IKKE mobbing. Hadde hun tydelig vist sin utilpasshet rundt denne personen med viten og vilje for å skade henne og fått andre kollegaer med på det - DA er det mobbing. Jesus kristus for en dum kommentar...

Anonymkode: a9cdc...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...