Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Vår sønn er snart 15, og er veldig god i ishockey, han har fått tilbud og komme og trene med Stavanger oilers og får plass på laget i Januar så lenge de må være 15 for og spille. Hadde dere latt sønnen deres dratt? Synes det er ganske langt da vi bor i østfold og da må han flytte dit begynne på skole i stavanger , han går jo bare i 9 klasse og jeg har ikke mulighet til og være med da jeg har en syk datter som må ha mye hjelp og som ikke har godt har et miljøstifte da hun er helt avhening av rutiner, hun er 24,men er pleietrengende. mens de 2 yngste er 5 og 7, så har ingen mulighet og bli med. Faren til de 2 største er ikke i bilde, er gift med faren til de 2 yngste. Anonymkode: e9c01...690
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Hva tenker han selv da? ingen vet jo egentlig hvordan det går om han flytter, men det er jo aldri for sent å flytte tilbake igjen,men en slik sjanse er det ikke sikkert han får igjen Anonymkode: 030f9...edf
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg tror jeg ville prøvd. Han kan alltids dra hjem igjen hvis det ikke funker, men det kan være kjipt å angre hvis han ikke griper muligheten. Anonymkode: 64219...809
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Han kan vel flytte i vei, men er han stor nok til å klare seg selv mener du da? Ishockey er ikke akkurat en... hva skal man si... "trygg vei å gå" om målet er normalt høy inntekt og fast jobb Anonymkode: 2020d...061
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 Men JEG hadde nok sagt nei. Anonymkode: 2020d...061
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg hadde sagt at han måtte vente til grunnskolen er ferdig, altså måttet han vente til neste år. Anonymkode: 4cc08...c6f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Slutt å fjase nå B.W!!! Anonymkode: c3616...7fb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 La han flytte og prøve det. Får nok tett oppfølging. Anonymkode: 293a2...950
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 Hadde ikke vært snakk om å flytte noe sted alene før han er ferdig med grunnskolen. En 15 åring skal ikke bo på hybel. Anonymkode: 16ea4...caa
Østerdølen Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg hadde latt han dra,dette er en kjempemulighet.Funker det ikke så kommer han hjem.Da har han forsøkt det, i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Kommer ann på barnet. Jeg hadde glatt latt mitt ene barn gjort noe slikt, men hun andre hadde det ikke vært aktuelt med. Hadde det ikke fungert hadde det jo bare kommet hjem igjen, men jeg hadde nok satt meg grundig ned med kontrakten slik at den kunne blitt brutt uten noen store problemer og raskt. Litt kriterier at barnet ble fulgt opp uten for banen også, for når det ikke bor hjemme eller har familie rundt seg så må det få ett nettverk som faktisk tar i ett tak om det trengs. Mange småting i hverdagen som de kanskje må få en opplæring i som vi ikke alltid klarer å lære de før de flytter. Anonymkode: 14e11...1b7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: La han flytte og prøve det. Får nok tett oppfølging. Anonymkode: 293a2...950 Hva ligger i det, at han bor hjemme hos noen, at noen følger han opp på en hybel? En 15 åring kan sikkert klare seg, spise fire ganger om dagen, gjøre lekser, møte på trening, men jeg vil tro det er temmelig ensomt å bo alene og det er slett ikke alle som ville klare seg veldig bra heller. Jeg har en 10.klassing selv, og for meg hadde det vært helt uaktuelt å sende han avsted før han var ferdig med grunnskolen. Anonymkode: 4cc08...c6f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Mine barn hadde ikke fått flyttet på hybel i 9. klasse. Nå er ingen av er så gamle, men ut fra hvordan de er nå, hadde antagelig en klart det praktiske greit og den andre ikke, men begge ville antagelig syntes det var ensomt. Jeg kunne vurdert det om det er et opplegg hvor de bor hjemme hos en familie, men jeg hadde mest sannsynlig endt opp med å si nei da også. Anonymkode: 3c453...9c9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 BW, hvis du skal skrive trolletråder, må du slutte å la alle "hovedpersonene" dine ha fire barn, og oppgi absolutt alle aldrene deres i hvert eneste innlegg. Det er SÅ gjenkjennbart. Anonymkode: a64f7...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå