Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Min er : Mandag : Froland risgrøt til gutten og bail til meg tirsdag : thai suppe til meg med kylling i og sønnen ville ha medisterkaker med tilbehør ( rester fra idag ) Onsdag : enten skal vi i skogen på 1 klasse treff og da griller vi pølser, vet ikke ellers torsdag : Kylling salat er alene i helga : Fredag : bestilt mat ( tror det blir pizza eller thai ) lørdag : biff med grønnsaker og mulig søtpoptetmos eller bakte små poteter søndag : vet ikke Spiser fisk 3 ganger i uka vanligvis,men denne uke blir det ingen. Ønsker og se deres ukemeny så får jeg kanskje ideer til middag de neste ukene Anonymkode: 5d3e3...000
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Mandag: Risengrynsgrøt (Jeg skal til tannlegen i morgen for noe behandling. Trenger mat som ikke skal tygges veldig). Tirsdag: Lapskaus. Onsdag: Kylling i kokosmelksaus med ris og dampet brokkoli. Torsdag: Fiskegrateng. Fredag: Rester fra tirsdag, onsdag, torsdag. Lørdag: Taco Søndag: Reingryte med potetstappe. Anonymkode: 94a3d...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå