Gå til innhold

Tiltrekkes av opptatte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som er helt forferdelig! Men jeg blir kun tiltrukket av gifte/godt etablerte menn. Jeg synes det er så pirrende og spennende at det må være hemmelig og at alt fra teksting, telefonsamtaler og møter foregår i skjul. Det får meg nesten til å føle at jeg er en ungdom som sniker meg ut eller gjør ting i skjul igjen. 

Synes egentlig ikke noe om at det er slik og jeg vet det høres merkelig ut, men jeg orker bare ikke single menn. Orker ikke å ha de på nakken og det der følelsesskitet. De får alltid så raskt følelser for meg og blabla. Med de gifte/godt etablerte mennene så vet jeg at de ikke kan ta steget videre med meg. Hvis det gir mening? De har kone og familie og har ingen planer om å gå, og det synes jeg er så godt! 

Jeg vokste opp i en kristen familie og fikk ikke lov til å ha kjærester og måtte alltid skjule forholdene mine. Kan det være årsaken? Single menn er bare som luft for meg. Blir overhode ikke tiltrukket av dem😕

Anonymkode: 02e81...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det har mer med evolusjon å gjøre. Det er en grunn til at en del menn er single... Og det er en grunn til at en del menn få barnekull med flere kvinner.

Vi kan ikke styre hvem vi tiltrekkes av.

Anonymkode: a22fe...84f

Skrevet

Min tanke er at du helt klart har en tilknytningsforstyrrelse, kanskje pga. barndom?

Jeg ville oppsøkt psykolog for å finne ut hvorfor du unner deg selv så lite, hvorfor du ikke tillater noen å komme nær deg. Etterhvert blir det et ensomt liv å leve, og det kan gå enda mer utover selvbildet ditt når du etterhvert oppdager at du blir sittende eller gående alene bestandig, fordi du alltid er altfor langt nede på prioriteringslisten deres, langt etter kone/samboer/barn/jobb/forpliktelser/annen familie/venner osv.

Anonymkode: afb23...9a2

Skrevet

Du liker vel ikke forpliktelser, da. Veldig lettvint å bare satse på menn der du kan trekke deg når som helst uten at det skal hverken grines eller deles innbo, trygt å satse på de som ikke kan forvente mer av deg enn akkurat det du vil gi der og da. Om du trives med det, og ikke har moralske skrupler rundt dette å innlede forhold til noen som bedrar noen, så er det vel bare å kjøre på. Jeg synes det høres slitsomt ut å alltid ha ett bein utenfor døra i et forhold. Kjedelig ut å aldri være sammen med noen over tid som utfordrer deg på hvem du er og hva du velger, og veldig veldig trist å ikke ha en partner som er den som kjenner deg aller best og som er den trygge favnen, alltid. Vi er tydeligvis forskjellig. Trenger du å vite hvorfor du velger som du gjør, så er det sikkert mange psykologer (eller sjamaner om du liker sånt), som kan hjelpe deg med å finne det ut. 

Skrevet

Da tiltrekkes du ikke av mannen i seg selv, men situasjonen. 

Anonymkode: fa0e9...0c1

Skrevet

Samme gjør jeg, de er ofte ikke så desperate som single menn er😊

Anonymkode: 14d7e...9a4

Skrevet

Jeg tenker at man burde ikke dømme PERSONEN. Det er dritt at folk går etter menn/kvinner som er i forhold, men man kan jo ikke styre hvem man tiltrekkes av.

Jeg er i tidlig 20 årene og tiltrekkes av menn i 50-60 årene. Trolig på grunn av ting i min barndom. Tenker det kan være det samme her. At ts har en tilknytningsforstyrrelse som nevnt som hun burde diskutere enten med psykolog eller sexolog. Kan være greit å få luftet ut litt.

Anonymkode: 4354b...7b4

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vokste opp i en kristen familie og fikk ikke lov til å ha kjærester og måtte alltid skjule forholdene mine. Kan det være årsaken? Single menn er bare som luft for meg. Blir overhode ikke tiltrukket av dem😕

Jepp. Du er relasjonsskadet.

Anonymkode: 975f2...d94

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det har mer med evolusjon å gjøre. Det er en grunn til at en del menn er single... Og det er en grunn til at en del menn få barnekull med flere kvinner.

Vi kan ikke styre hvem vi tiltrekkes av.

Anonymkode: a22fe...84f

Ehhhh…. jo. Vi kan styre VELDIG mye.

Dersom man føler hjertet hoppe over et slag i et møte med en ny person, eller når man blir litt kjent med en person, så kan man prøve å tenke "når var det jeg følte dette sist? hva er likt og hva er ulikt denne gangen?" og så kan man etter hvert lære å se et eventuelt mønster hos seg selv.

I tillegg kan man styre hva man velger å GJØRE med en eventuell tiltrekning. Dyrke den? Omhylle den i spenning og hemmelighetskremmerier, og bortforklare begge deler som "romantikk"? Eller tvert om velge å avkle den for all mystikk og se litt kaldt og nøkternt på den personen man har innledet noe med? For det har litt å si hvordan man velger å behandle sine følelser av tiltrekning. Følelsene er ikke en naturkatastrofe. Ikke alle man blir tiltrukket av er Den Rette. Og ikke alle flørter skal forfølges helt ut.

Skrevet

Jeg er også sånn. Ønsker ikke forelskelse, flytte sammen og sånne ting kjærester gjør. Jeg har ikke tid til, eller ønske om å være i noe forhold. Med menn som har partner slipper jeg det. De kommer ikke til å forlate kona og det gjør hele situasjonen tryggere for meg.

Anonymkode: 6f27d...1d1

Skrevet

Men det er jo helt greit, om det er sånn du ønsker å ha det kan du jo bare fortsette å ha forhold til gifte menn, det er null stress og sparer deg for mye.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Men det er jo helt greit, om det er sånn du ønsker å ha det kan du jo bare fortsette å ha forhold til gifte menn, det er null stress og sparer deg for mye.

Så lenge det ikke er din mann 😊?

Anonymkode: 05faf...c24

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så lenge det ikke er din mann 😊?

Samme for meg, så lenge jeg ikke trenger å ha noe med det å gjøre må han da virkelig få drive med hva han vil.

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

Samme for meg, så lenge jeg ikke trenger å ha noe med det å gjøre må han da virkelig få drive med hva han vil.

Ekte kjærlighet ❤️ 

Anonymkode: ec168...fda

Skrevet

Kan jeg bare spørre om hvordan. Er d du som henvender deg til dem eller motsatt? 

Anonymkode: 00ec5...937

Skrevet

men du virker veldig enkel ts. Hvis du ser "Jørgen" alene, han ser kanskje litt kjedelig ut og virker ikke som verdens mest spennende person, du overser ham. Er det slik at i det du får vite at han er opptatt så blir du plutselig tiltrukket? Det virker bare jævla enkelt!

Skrevet

men jeg vet om menn som er utro. Han  er notorisk utro, så hvis du kontakter han så får du nok napp. Gjør nok ikke noe om du er elskerinnen hans, for gjør han det ikke med deg så gjør han det med sånn 10 andre. Så du trenger ikke ha noe skyldfølelse for at forholdet ødelegges, han gjør det jo selv. "Konen" vet om det, men tar han inn i varmen hele tiden. Hun er bra naiv da synes jeg. Jeg skjønner bare ikke hva som er tiltrekkende med slike menn..

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg bare spørre om hvordan. Er d du som henvender deg til dem eller motsatt? 

Jeg henvender meg faktisk aldri til menn. Nå høres jeg veldig innbilsk ut, men jeg blir fort lagt merke til av både kvinner og menn. Jeg får gjerne blikk og da kan jeg sende smil og noen blikk tilbake, men ofte så kommer de bare bort til meg eller kontakter meg.

Jeg oppdager raskt hvem som er singel og ikke. Single menn er mer desperate mens opptatte menn er mer forsiktige og tilbaketrukne. De passer seg litt, er kanskje redde for at kjente skal se dem.

Men det er altså ikke slik at jeg kun går etter gifte på nett og på byen altså. Har også vært kollega eller menn jeg er blitt kjent med via div arrangementer.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

men du virker veldig enkel ts. Hvis du ser "Jørgen" alene, han ser kanskje litt kjedelig ut og virker ikke som verdens mest spennende person, du overser ham. Er det slik at i det du får vite at han er opptatt så blir du plutselig tiltrukket? Det virker bare jævla enkelt!

1 time siden, Anonym bruker skrev:

men jeg vet om menn som er utro. Han  er notorisk utro, så hvis du kontakter han så får du nok napp. Gjør nok ikke noe om du er elskerinnen hans, for gjør han det ikke med deg så gjør han det med sånn 10 andre. Så du trenger ikke ha noe skyldfølelse for at forholdet ødelegges, han gjør det jo selv. "Konen" vet om det, men tar han inn i varmen hele tiden. Hun er bra naiv da synes jeg. Jeg skjønner bare ikke hva som er tiltrekkende med slike menn..

Synes du har formulert deg litt rart her. Men skal prøve å svare deg.. 

Du får det til å høres ut som jeg er interessert i absolutt alle gifte menn. Det er feil. Regner jo med at heller ikke du tiltrekkes av absolutt alle single menn? Det er jo noe ved dem som tiltrekker deg, som f.eks. utseende, humor, egenskaper osv. Selv om jeg tiltrekkes av opptatte menn så tar jeg ikke alt jeg kan få😂

Skrevet

Dersom man ikke vil ha det kompliserte, men bare skumme fløten av en relasjon så forstår jeg litt hva du tenker, men i lengden så tror jeg ikke det der er så sunt. Du får liksom mange opplevelser som bare du kjenner til. Men jeg er så nygærrig, hva sier de til deg legger de liksom sånn an på deg med en gang. Har dere en lang relasjon og hvordan er det kollegiale etterpå? 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du har formulert deg litt rart her. Men skal prøve å svare deg.. 

Du får det til å høres ut som jeg er interessert i absolutt alle gifte menn. Det er feil. Regner jo med at heller ikke du tiltrekkes av absolutt alle single menn? Det er jo noe ved dem som tiltrekker deg, som f.eks. utseende, humor, egenskaper osv. Selv om jeg tiltrekkes av opptatte menn så tar jeg ikke alt jeg kan få😂

Alt du IKKE kan få, mener du vel?

Skrevet
På 6.10.2019 den 15.07, Anonym bruker skrev:

Noe som er helt forferdelig! Men jeg blir kun tiltrukket av gifte/godt etablerte menn. Jeg synes det er så pirrende og spennende at det må være hemmelig og at alt fra teksting, telefonsamtaler og møter foregår i skjul. Det får meg nesten til å føle at jeg er en ungdom som sniker meg ut eller gjør ting i skjul igjen. 

Synes egentlig ikke noe om at det er slik og jeg vet det høres merkelig ut, men jeg orker bare ikke single menn. Orker ikke å ha de på nakken og det der følelsesskitet. De får alltid så raskt følelser for meg og blabla. Med de gifte/godt etablerte mennene så vet jeg at de ikke kan ta steget videre med meg. Hvis det gir mening? De har kone og familie og har ingen planer om å gå, og det synes jeg er så godt! 

Ta kontakt...he he

Skrevet
På 7.10.2019 den 12.41, sug lut skrev:

Singel altså 😊?

Skrevet
På 7.10.2019 den 9.05, Anonym bruker skrev:

Jeg er også sånn. Ønsker ikke forelskelse, flytte sammen og sånne ting kjærester gjør. Jeg har ikke tid til, eller ønske om å være i noe forhold. Med menn som har partner slipper jeg det. De kommer ikke til å forlate kona og det gjør hele situasjonen tryggere for meg.

Anonymkode: 6f27d...1d1

Og her har dere enda en ......      😉    I tillegg til det som du skriver, nevner jeg sykdomsfaren.  Du har selvfølgelig ingen 100% garanti, men attraktive single menn er ofte i mye større grad "rundtliggere".

Anonymkode: 0a1c9...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...