Gå til innhold

Dere som er gode venner med eksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt litt kjent med en veldig kjekk mann. Han er skilt, og har barn med eksen. De gjør ofte ting sammen, er på turer osv. Jeg synes selvfølgelig det er bra at de er gode venner og kan gjøre sånne ting sammen. Men..... Er det sånn at eks-par som er så mye sammen egentlig har lyst å være kjærester igjen? Ja... Jeg kjenner litt sjalusi, er redd han heller ville hatt eksen.

Anonymkode: 98a8f...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke noe ønske fra noen av oss, men vi har fremdeles et vennskap og felles interesser, og felles barn som liker oss begge.

Anonymkode: add58...406

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Overhodet ikke noe ønske fra noen av oss, men vi har fremdeles et vennskap og felles interesser, og felles barn som liker oss begge.

Anonymkode: add58...406

Godt å høre. 🙂 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er blitt litt kjent med en veldig kjekk mann. Han er skilt, og har barn med eksen. De gjør ofte ting sammen, er på turer osv. Jeg synes selvfølgelig det er bra at de er gode venner og kan gjøre sånne ting sammen. Men..... Er det sånn at eks-par som er så mye sammen egentlig har lyst å være kjærester igjen? Ja... Jeg kjenner litt sjalusi, er redd han heller ville hatt eksen.

Nei. De ønsker å bevare et godt vennskap og et godt forhold for barnas del, og for familiens del. Jeg applauderer slike mennesker! 

Anonymkode: 8d0fa...58c

Skrevet

Jeg har et sånt forhold til min x. Vi feirer store ting sammen (ikke julaften) vi inkluderer nye partnere i dette ( 17. Mai, bursdager, skoleting ol.)

jeg vik ikke ha han som kjæreste og han vil ikke ha meg. Jeg har et barn med min mann og han får snart et med sin kjæreste, men vi elsker vårt barn sammen og har respekt til hverandre og vil vise vårt barn nettopp dette. At hun er viktigst.

Skrevet

Godt å høre det dere skriver. 🙂 Takk for svar. 

Ikke at jeg egentlig tror de vil bli sammen igjen, men.... Kommer jo sånne rare tanker da. 😉 

HI

Skrevet

Jeg og eksen har det og slik. Veldig glad i han som menneske og venn. Men, vi er ikke ment for hverandre, og kunne aldri tenke meg å bli sammen med han igjen. 

Ikke bekymre deg. Hadde de ønsket å være sammen hadde de vel vært det?

Anonymkode: 06b76...271

Skrevet

Eksen min og jeg hadde det sånn. Vi spiste middag sammen en gang i uken, feiret jul og andre begivenheter sammen. Helt til han fikk seg en sjalu kjæreste. Nå møtes vi kun når vi må. Det er fortsatt en hyggelig tone mellom oss, men jeg sliter med å forstå hvordan et voksent menneske får seg til å komme inn i en etablert situasjon og kreve forandringer som KUN går ut over et uskyldig barn. Og ikke minst, at han lot henne gjøre det... Ikke det at jeg hadde sett for meg at vi skulle feire jul sammen resten av livet, men bare det å finne på noe sammen en gang i blant hadde vært hyggelig. Barnet savner disse tingene, og spør ofte om jeg kan bli med inn hos pappa, men der får jeg ikke komme inn i gangen engang når hun er hjemme. 

Jeg ny mann og baby, men likevel har det ingenting å si. Hun kom inn i livet vårt, og ødela det fine vi hadde klart å bygge for barnet vårt i kjølvannet av et samlivsbrudd. Det er veldig trist.

Anonymkode: a1b79...4ca

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eksen min og jeg hadde det sånn. Vi spiste middag sammen en gang i uken, feiret jul og andre begivenheter sammen. Helt til han fikk seg en sjalu kjæreste. Nå møtes vi kun når vi må. Det er fortsatt en hyggelig tone mellom oss, men jeg sliter med å forstå hvordan et voksent menneske får seg til å komme inn i en etablert situasjon og kreve forandringer som KUN går ut over et uskyldig barn. Og ikke minst, at han lot henne gjøre det... Ikke det at jeg hadde sett for meg at vi skulle feire jul sammen resten av livet, men bare det å finne på noe sammen en gang i blant hadde vært hyggelig. Barnet savner disse tingene, og spør ofte om jeg kan bli med inn hos pappa, men der får jeg ikke komme inn i gangen engang når hun er hjemme. 

Jeg ny mann og baby, men likevel har det ingenting å si. Hun kom inn i livet vårt, og ødela det fine vi hadde klart å bygge for barnet vårt i kjølvannet av et samlivsbrudd. Det er veldig trist.

Anonymkode: a1b79...4ca

😡 Dette blir jeg sint av å lese. Sint på dem begge. Kunne vært nok mann han og så ha satt ned foten 

Anonymkode: 9a314...5ca

Skrevet

Jeg har absolutt ikke lyst på min eks, men vi er jo venner. Vi gjør feiringer og tradisjoner ilag fordi det føles viktig for ungene. Det er en viktig arena for oss å bli enige om ting, svelge noen kameler og være gode forbilder for ungene. Vi har mye gøy og kamelene er ikke så tung å svelge da. Jeg ønsker han alt godt i livet og vet at han ønsker det samme. Men jeg unner han ikke en sjalu kjæreste. Det er fint å se at du jobber med deg selv HI, fortsett med det så har du sjansen på et mye bedre liv.

Anonymkode: 9f0f2...8b3

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er god venn med eksen og far til mine barn. Kunne ikke falt meg inn å bli sammen med ham igjen!! Er en grunn til at han er en eks, og hadde vi villet bli sammen hadde vi jo blitt det, for det er utrolig upraktisk å dele på barna, så det er ikke noe jeg hadde giddet å gjort om jeg ikke måtte. Ungene elsker at vi kan være sammen, og eksens nye samboer og stebarn er velkommen hjem til meg eller uansett hva vi som familie skal! De er en del av denne store familien vår😅 

Jeg er veldig glad for at den nye dama hans ikke er sjalu, og veldig glad for å bli kjent med henne. Hun skal jo bo med mine barn annenhver uke:-) Til nå har jeg fått et veldig godt inntrykk og syns han har funnet en dame som passer godt sammen med barna.😃 De har samme humor og hele pakka. Ikke at jeg har noe med hvem han velger, men er vel lov til å si man er fornøyd med valget?😂

Anonymkode: b6a0e...acd

Skrevet

Kunne absolutt ikke blitt sammen med exen igjen. Vi har begge fått barn  på hver vår side igjen. Nå er det over 10 år siden vi gikk fra hverandre. Men vi har en god tone. Han passe tom mitt nye barn en helg som jeg og mannen skulle bort. Så kan nesten si att minstemann har en "onkel" i pappa'n til de eldste

Anonymkode: 17a35...a38

Skrevet

De deler det største i verden, ett barn. Har de gjort det slutt, hadde de allerede vært sammen igjen om de ønsket det. Å det er de ikke.  De fungerer nok fint som venner, men ikke kjærester. Tenk heller at dette virker som en bra mann som setter barnet først. 

Anonymkode: 78bcc...b74

Skrevet
20 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg og min eks er kjempe gode venner,men det er KUN for grunn av sønnen vår, vi gjør det meste sammen ❤️ . Men jeg ville aldri tatt han tilbake og er sikker på han føler det samme for meg

Anonymkode: 97cc3...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...