Gå til innhold

Er jeg gravid


Emilie Irgens

Anbefalte innlegg

Hei vet ikke helt hvor jeg skal spørre så skriver her jeg går på p piller men er elendig til å ta de i tide og sånn jeg hadde sex og tok pillen i cirka 6 dager etter det men glemte å ta de noen ganger og tok de på feil tid og sånn så tok jeg en pillefri uke etter de 6 dagene pleier som regel da å få "mensen" etter 2 dager og den pleier å vare i 8-14 dager men nå fikk jeg den ikke før etter 4 dager og blødde bare i 5 dager hadde en dag med kraftig blødning men resten var egt svak blødning det har aldri skjedd før men tenkte ikke noe mer over det i og med at jeg blødde men nå cirka 2 uker etter har jeg begynte å få øme bryster oppblåsthet litt kvalmhets følelse trøtthet og er veldig sulten fikk også en bitte liten blødning så det så vit på papiret når jeg tørket meg er det noen sjanse for at jeg kan være gravid selvom jeg blødde de dagene?????

Endret av Emilie Irgens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Emilie Irgens skrev:

Hei vet ikke helt hvor jeg skal spørre så skriver her jeg går på p piller men er elendig til å ta de i tide og sånn jeg hadde sex og tok pillen i cirka 6 dager etter det men glemte å ta de noen ganger og tok de på feil tid og sånn så tok jeg en pillefri uke etter de 6 dagene pleier som regel da å få "mensen" etter 2 dager og den pleier å vare i 8-14 dager men nå fikk jeg den ikke før etter 4 dager og blødde bare i 5 dager hadde en dag med kraftig blødning men resten var egt svak blødning det har aldri skjedd før men tenkte ikke noe mer over det i og med at jeg blødde men nå cirka 2 uker etter har jeg begynte å få øme bryster oppblåsthet litt kvalmhets følelse trøtthet og er veldig sulten fikk også en bitte liten blødning så det så vit på papiret når jeg tørket meg er det noen sjanse for at jeg kan være gravid selvom jeg blødde de dagene?????

 

Anonymkode: 753de...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må en test. Så lenge du har slurva med pilla har du i praksis hatt ubeskyttet sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i den andre tråden er du ikke beskyttet når du ikke tar pillen slik du skal og du kan være gravid. Ingen her inne kan vite om du er gravid. Ta en test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...