Gå til innhold

pakkekalender til 10 månder gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma kjøper 17 gaver, så jeg har bare 7 :) men er usikker hva jeg skal gi, tenkte og gi 3 dager med smoothie og på julaften skal jeg og mamma spandere en gåbil til baby,men hva skal jeg gi i de 3 siste gavene? babyen begynner i bhg i januar, vet mamma blant annet har kjøpr vinterdress ,3 luer, 2 sett med votter, 5 ull sett , matboks og drikke flaske og tøfler, han har alt han trenger ellers hjemme av saker og ting.

Men kanskje jeg kan begynne og kjøpe litt klær i str 92, han vokser snart ut av 86.

Leker har babyen nok av.

Kom gjerne med forslag :)

Anonymkode: f5d04...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens ekleste trolletråd. 

Anonymkode: c91cb...ac9

Skrevet

😂😂😂

Bra dere har tenkt på dette, ettersom barnet kommer til å bli mobbet i barnehagen uten pakkekalender før fylte ett år...... 

Og så gøy for dere å pakke inn smoothie og klær da. 

Vent til neste år er dagens beste tips. 

Anonymkode: 9ea82...ff7

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Dagens ekleste trolletråd. 

problemet ditt er ?

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

😂😂😂

Bra dere har tenkt på dette, ettersom barnet kommer til å bli mobbet i barnehagen uten pakkekalender før fylte ett år...... 

Og så gøy for dere å pakke inn smoothie og klær da. 

Vent til neste år er dagens beste tips. 

Anonymkode: 9ea82...ff7

spør etter råd, ikke det du gir meg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

problemet ditt er ?

Problemet er ikke mitt. Om dette ikke er en trolletråd, så er det du som har problemer her. Pakkekalender til en baby? Hva er liksom poenget med det? Om to år kan du planlegge pakkekalender til barnet ditt, da forstår hun/han kanskje konseptet. 

Skrevet

Jeg håper og tror du tuller, men for å svare deg seriøst:

minstemann her fikk smoothie-kalender da han var på den alderen. Vi skrev dato på smoothiene som ble hengt opp på en tråd.

Anonymkode: 93add...d92

Skrevet

Sokker.

Anonymkode: 5b636...843

Skrevet

Herlighet...…..

Anonymkode: 5a6d1...8e1

Skrevet

Snakk om å legge lista lavt....

anbefaler kurs i babysvømming i en pakke, weekendtur med mor, akebrett, gitar og diverse instrument i resten av pakkene.

Anonymkode: bfcbd...73f

Skrevet

Balansesykkel, hjelm, lekekjøkken, sparkesykkel, trampoline, elektrisk bil ... Mulighetene er mange!

Anonymkode: b75ef...4cf

Skrevet

Trolletråd fra Blair Waldorf/Love85

Du er tragisk, BW

Anonymkode: 61efc...cd0

Skrevet

Hva med langweekend i Roma? 

Anonymkode: 4100d...639

Skrevet

Haha, ja en 10 mnd gammel baby skjønner sikkert at vi teller ned til jul ;)

Men når det er sagt, min yngste fikk også kalender på den alderen, det hadde ikke blitt greit om eldre søsken pakket opp en liten gave hver dag og minste ikke fikk noe, for det skjønte hun nemlig...

Jeg kjøpte en duploeske som jeg delte i flere gaver, fikk et par klosser og et dyr hver dag. Så kjøpte jeg noen badeender, noen bondegårdsdyr og noen smoothieposer. Så ble det kalender.

Anonymkode: 2dcf2...ec4

Skrevet

Ny iPhone med nyopprettet instakonto, penger i fond og shoppingtur med mor på CC. Mine beste forslag.

Anonymkode: 3fb6b...ad9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men når det er sagt, min yngste fikk også kalender på den alderen, det hadde ikke blitt greit om eldre søsken pakket opp en liten gave hver dag og minste ikke fikk noe, for det skjønte hun nemlig...

Jeg kjøpte en duploeske som jeg delte i flere gaver, fikk et par klosser og et dyr hver dag. Så kjøpte jeg noen badeender, noen bondegårdsdyr og noen smoothieposer. Så ble det kalender.

Dette gjorde jeg også, av samme grunn. 

Anonymkode: 00290...b9d

Skrevet

Husk å kjøpe egen leilighet i julegave da! Ellers syns jeg det er skikkelig dårlig å gi ting barnet trenger i pakkekalender. Det skal barnet få uansett, og dårlig gjort at det må bruke pakkekalender til å få nødvendige ting. Hva blir det neste? Bleier i bursdagsgave?

Anonymkode: d6289...ebc

Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: 77ee0...7f6

Skrevet

Fy fan, heilt idiotisk. Nei og nei... herregud!!! Hjernedødt rett og slett. Hva i huleste skal en beby på 10 mnder med en Fuckings pakkekalender???? 

Anonymkode: 08c1f...fbf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst!? En 10 måneder baby ville vært fornøyd med å leke med papiret til søsken. 

Anonymkode: bfcbd...73f

Skrevet

Jeg lagde første adventskalender til gutten min når han var 14 måneder, veldig unødvendig men jeg synes det er så koselig, elsker å kjøpe gaver 😉. Jeg kjøpte smoothie, babychips, juleklær, ull, pyjamas, små bøker, små kosebamser, små 10 krones lekebiler, sokker, strømpebukse, votter, lue og noe små Ficer price leker. Så uansett om dette er tull eller ikke så har du noen tips 🙂

Anonymkode: aee36...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...