Gå til innhold

Hva handler du av billigmerker på matbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips meg om hva som er billig og bra av butikkens egne merker! Jeg kjøper coop juice og våtservietter, Grans brus og ostepop på REMA 

Anonymkode: bf2a3...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulrøtter, løk, epler, baguetter, pasta, grønnsaksblanding, tacokit, blåbærsyltetøy, oppvaskmiddel, tamponger, pinneis, kaviar, majones og egg. Laksefileten er også Ok synes jeg. 

Anonymkode: d59a1...a18

Skrevet

Coop: juice, poser med små epler, pålegg, bind.

Rema: Bind, shampo/dusjsåpe, ferske kjøttprodukter.

Anonymkode: c71f3...0c1

Skrevet

Kjøper bla egg, pålegg og kjøtt av billigmerkeutvalget. I går kjøpte jeg coop ostepop, mye bedre og billigere enn originalen🙂

Skrevet

Alt. Jeg har fire tenåringsgutter. 

Anonymkode: cf43e...4cd

Skrevet

First Price: Bind, ansiktsservietter, makrell i tomat, kjøttdeig, corn flakes, kokt skinke, salami, karbonader 800 gr til 29 kr, melkesjokolade 200 gr. 

Coop: Xtra potetgull med salt, melkesjokolade 200 gr. 

Anonymkode: a4271...9ec

Skrevet

Kyllingkjøttdeig, tacolefser, taco.  

Div grønnsaker, 

Anonymkode: 0c991...d41

Skrevet

First Price : gulrøtter, 1 kg epler, løk, vaskepulver, sandwich baguetter, hvitløksbaguetter, appelsiner, appelsinbrus, bomullspads, håndsåpe, saftis, pizza pepperoni, ørretfileter, fiskegrateng, vårruller med kylling, ovnsbakt leverpostei
Eldorado : aioli, sweet chili saus, fersk fullkorns tagliatelle, mellombar, bønnespirer, chilinøtter, micropopcorn, nanbrød,    smoothie-mix
Rema 1000 : vaskepulver, frossen blomkål -og brokkoliblanding, bønnespirer, hvitløk i chiliolje
Coop  : avokado nett, løk i pose
Effekt : oppvaskiddel, oppvaskkoster,

Anonymkode: 599a4...902

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

First Price : gulrøtter, 1 kg epler, løk, vaskepulver, sandwich baguetter, hvitløksbaguetter, appelsiner, appelsinbrus, bomullspads, håndsåpe, saftis, pizza pepperoni, ørretfileter, fiskegrateng, vårruller med kylling, ovnsbakt leverpostei
Eldorado : aioli, sweet chili saus, fersk fullkorns tagliatelle, mellombar, bønnespirer, chilinøtter, micropopcorn, nanbrød,    smoothie-mix
Rema 1000 : vaskepulver, frossen blomkål -og brokkoliblanding, bønnespirer, hvitløk i chiliolje
Coop  : avokado nett, løk i pose
Effekt : oppvaskiddel, oppvaskkoster,

Glemte first price batterier. First price bananene er fine, men er desverre altfor mye i posene til at det rekker å bli spist opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...