Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Tips meg om hva som er billig og bra av butikkens egne merker! Jeg kjøper coop juice og våtservietter, Grans brus og ostepop på REMA Anonymkode: bf2a3...13b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Gulrøtter, løk, epler, baguetter, pasta, grønnsaksblanding, tacokit, blåbærsyltetøy, oppvaskmiddel, tamponger, pinneis, kaviar, majones og egg. Laksefileten er også Ok synes jeg. Anonymkode: d59a1...a18
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Coop: juice, poser med små epler, pålegg, bind. Rema: Bind, shampo/dusjsåpe, ferske kjøttprodukter. Anonymkode: c71f3...0c1
Elizabeth Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Kjøper bla egg, pålegg og kjøtt av billigmerkeutvalget. I går kjøpte jeg coop ostepop, mye bedre og billigere enn originalen🙂
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Alt. Jeg har fire tenåringsgutter. Anonymkode: cf43e...4cd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 First Price: Bind, ansiktsservietter, makrell i tomat, kjøttdeig, corn flakes, kokt skinke, salami, karbonader 800 gr til 29 kr, melkesjokolade 200 gr. Coop: Xtra potetgull med salt, melkesjokolade 200 gr. Anonymkode: a4271...9ec
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Kyllingkjøttdeig, tacolefser, taco. Div grønnsaker, Anonymkode: 0c991...d41
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 First Price : gulrøtter, 1 kg epler, løk, vaskepulver, sandwich baguetter, hvitløksbaguetter, appelsiner, appelsinbrus, bomullspads, håndsåpe, saftis, pizza pepperoni, ørretfileter, fiskegrateng, vårruller med kylling, ovnsbakt leverpostei Eldorado : aioli, sweet chili saus, fersk fullkorns tagliatelle, mellombar, bønnespirer, chilinøtter, micropopcorn, nanbrød, smoothie-mix Rema 1000 : vaskepulver, frossen blomkål -og brokkoliblanding, bønnespirer, hvitløk i chiliolje Coop : avokado nett, løk i pose Effekt : oppvaskiddel, oppvaskkoster, Anonymkode: 599a4...902
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: First Price : gulrøtter, 1 kg epler, løk, vaskepulver, sandwich baguetter, hvitløksbaguetter, appelsiner, appelsinbrus, bomullspads, håndsåpe, saftis, pizza pepperoni, ørretfileter, fiskegrateng, vårruller med kylling, ovnsbakt leverpostei Eldorado : aioli, sweet chili saus, fersk fullkorns tagliatelle, mellombar, bønnespirer, chilinøtter, micropopcorn, nanbrød, smoothie-mix Rema 1000 : vaskepulver, frossen blomkål -og brokkoliblanding, bønnespirer, hvitløk i chiliolje Coop : avokado nett, løk i pose Effekt : oppvaskiddel, oppvaskkoster, Anonymkode: 599a4...902 Glemte first price batterier. First price bananene er fine, men er desverre altfor mye i posene til at det rekker å bli spist opp. Anonymkode: 599a4...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå