Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har hatt det tøft en periode nå, har flyttet, er skilt, har tre barn og en kjæreste som er så syk. Hvordan få meg sterk? Hvor starte? Hva er deres oppskrift? Anonymkode: 71e05...855
shewolf Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 For å finne styrke i deg, må du fokusere på alt det bra med deg. Og alt du er god på. Du må akseptere egenskapene dine som ikke er like gode også! Du må anerkjenne at de er der og at det er helt ok. Alle (!) Har dem. Begynn med å fokusere på ALT i hverdagen du får til, eller er god på. Hva liker du? Hva ønsker du å oppnå her i livet? Hvem vil DU være. Tenk litt på sånne ting og slutt å begrave deg selv hver gang noe går litt skeis eller du føler det er noe du ikke taklet. Pust inn med nesa. Pust hardt ut med munnen og tenk fuck it. Livet er for kort. Gjort er gjort. Nå ser jeg fremover.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Pust dypt og vær stolt av hver liten ting du får til på tross av motgangen. Etterhvert blir det mer og mer og du kan gå med hodet hevet gjennom vanskelighetene. Tenk "alle hadde ikke greid det jeg greier nå". Anonymkode: 46241...fc4
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Mindfullness! Utrolig lærerikt å være tilstede her og nå, og ikke ta oppgaver og problemer på forhånd. Anonymkode: 40804...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå