Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Denne kvinnen mener at kvinner ikke er skapt for å styre eller bestemme, at en kvinne ikke klarer av det å ha makt. Har hun et poeng? Anonymkode: be9eb...7b6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Nei. Men på seg selv kjenner man kanskje andre? Anonymkode: ff904...b02
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Nei. Og det har til alle tider vært kvinner med makt i samfunnet. Den eneste endring i dagens samfunn er at mulighetene for å få makt er jevnere fordelt mellom kvinner og menn nå enn tidligere - og man trenger ikke lengre være født inn i en fåtallig elite for å oppnå makt. Anonymkode: c6e93...aa3
Hjertefru Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Orket ikke å se hele, det var da voldsomt behov for å dra alle kvinner over en kam?! Enig med henne i en ting; hva er det med disse damene som hele tiden skal dele rosa plakater med intetsigende visdomsord flere ganger om dagen? På Facebook særlig....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Om dagens kvinner er ødelagt mer enn før, det vet jeg ikke. Men dagens kvinner går på en måte bak i tid. Eneste forskjellen er at de er mer løse, og jar behov for å vise det. Men jtseendefiksing er jo mer utbredt enn noen gang. ALLE ser ut som Sofie Elise....det er bare å ta en tur til byen og så og si alle går med oppblåste lepper og fake vipper. Kjempe tragisk. Anonymkode: b4047...d32
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Om dagens kvinner er ødelagt mer enn før, det vet jeg ikke. Men dagens kvinner går på en måte bak i tid. Eneste forskjellen er at de er mer løse, og jar behov for å vise det. Men jtseendefiksing er jo mer utbredt enn noen gang. ALLE ser ut som Sofie Elise....det er bare å ta en tur til byen og så og si alle går med oppblåste lepper og fake vipper. Kjempe tragisk. Anonymkode: b4047...d32 Lurer på hvor du bor, for her er det ikke vanlig å se Sofie Elise-lookalikes. Det er ikke mange slike i det hele tatt. Bor i en vanlig norsk by. Anonymkode: c6e93...aa3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Når jeg ser denne så tenker jeg at denne dama selv sliter psykisk. Argumentasjonen og opphenget minner om konspirasjonsteorier.. Anonymkode: eb481...ae9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Orker ikke å se dette, men når en så ung person stempler (nesten) alle verdens kvinner som psykisk syke, da trenger man ikke se mer, for det sier seg selv ikke stemmer. Anonymkode: 871a2...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå