Gå til innhold

Har hun et poeng? Er dagens kvinner ødelagte psykisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kvinnen mener at kvinner ikke er skapt for å styre eller bestemme, at en kvinne ikke klarer av det å ha makt. Har hun et poeng?

Anonymkode: be9eb...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men på seg selv kjenner man kanskje andre?

Anonymkode: ff904...b02

Skrevet

Nei. Og det har til alle tider vært kvinner med makt i samfunnet. Den eneste endring i dagens samfunn er at mulighetene for å få makt er jevnere fordelt mellom kvinner og menn nå enn tidligere - og man trenger ikke lengre være født inn i en fåtallig elite for å oppnå makt.

Anonymkode: c6e93...aa3

Skrevet

Orket ikke å se hele, det var da voldsomt behov for å dra alle kvinner over en kam?!

Enig med henne i en ting; hva er det med disse damene som hele tiden skal dele rosa plakater med intetsigende visdomsord flere ganger om dagen? På Facebook særlig....

Skrevet

Om dagens kvinner er ødelagt mer enn før, det vet jeg ikke. Men dagens kvinner går på en måte bak i tid. Eneste forskjellen er at de er mer løse, og jar behov for å vise det. Men jtseendefiksing er jo mer utbredt enn noen gang. ALLE ser ut som Sofie Elise....det er bare å ta en tur til byen og så og si alle går med oppblåste lepper og fake vipper. Kjempe tragisk. 

Anonymkode: b4047...d32

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om dagens kvinner er ødelagt mer enn før, det vet jeg ikke. Men dagens kvinner går på en måte bak i tid. Eneste forskjellen er at de er mer løse, og jar behov for å vise det. Men jtseendefiksing er jo mer utbredt enn noen gang. ALLE ser ut som Sofie Elise....det er bare å ta en tur til byen og så og si alle går med oppblåste lepper og fake vipper. Kjempe tragisk. 

Anonymkode: b4047...d32

Lurer på hvor du bor, for her er det ikke vanlig å se Sofie Elise-lookalikes. Det er ikke mange slike i det hele tatt. Bor i en vanlig norsk by. 

Anonymkode: c6e93...aa3

Skrevet

Når jeg ser denne så tenker jeg at denne dama selv sliter psykisk. Argumentasjonen og opphenget minner om konspirasjonsteorier.. 

Anonymkode: eb481...ae9

Skrevet

Orker ikke å se dette, men når en så ung person stempler (nesten) alle verdens kvinner som psykisk syke, da trenger man ikke se mer, for det sier seg selv ikke stemmer.

Anonymkode: 871a2...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...