Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg fikk drapstrusler på butikken idag av en jeg kjenner fra før som hater meg. Alle butikker har jo overvåkningscamera med er det kun bildet? Eller lyd også? Overvåkningscamera vil jo også vise at hun fulgte etter meg 10 minutter å at jeg viser tydlig at jeg ikke ønsker å snakke med henne. Anonymkode: a4835...85d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Det kommer an på, det finnes forskjellig. Men i butikk er det ofte uten. Forøvrig så kan det ikke utleveres uten om til politiet under etterforskning av kriminelle handlinger (ref datatilsynet), så anmeld før det slettes. (data lagres alt fra 48t til en uke, kommer igjen an på intern politikk om det) Anonymkode: 2c488...a70
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk drapstrusler på butikken idag av en jeg kjenner fra før som hater meg. Alle butikker har jo overvåkningscamera med er det kun bildet? Eller lyd også? Overvåkningscamera vil jo også vise at hun fulgte etter meg 10 minutter å at jeg viser tydlig at jeg ikke ønsker å snakke med henne. Anonymkode: a4835...85d Kamera. Med k. Det er ikke lyd på opptak i butikken, da hadde de jo kunnet overvåke personlige samtaler. Anonymkode: 02e45...647
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Det er ikke lyd, nei. Men du bør selvfølgelig anmelde med en gang, og så hver gang det ev. skjer noe. Anonymkode: f2159...797
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke lyd, nei. Men du bør selvfølgelig anmelde med en gang, og så hver gang det ev. skjer noe. Anonymkode: f2159...797 Dessverre har jeg latt hun slippe unna med altfor mye i håp om at hun roer seg med tiden når hun ikke får noe respons. Sånn har det ikke gått å virker nesten som hun blir enda mer provosert av at jeg ikke gir hun noe respons. Camera vil hvertfall vise at hun følger etter meg hele tiden i butikken å det vil nok vises på kroppsspråket at jeg ikke ønsker kontakt med henne. Anonymkode: a4835...85d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kommer an på, det finnes forskjellig. Men i butikk er det ofte uten. Forøvrig så kan det ikke utleveres uten om til politiet under etterforskning av kriminelle handlinger (ref datatilsynet), så anmeld før det slettes. (data lagres alt fra 48t til en uke, kommer igjen an på intern politikk om det) Anonymkode: 2c488...a70 Regnet ikke med at privatperson kunne få se på opptaket men tenkte at kanskje politiet ønsket å se det. Der ser du hvertfall tydlig at hun følger etter meg i minst 10 minutter å at jeg viser mange ganger at jeg ikke ønsker å snakke med henne. Anonymkode: a4835...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå