Gå til innhold

Haddy Njie pisser på varslere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier hun ingen skam?

Anonymkode: afe59...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest saken? I følge henne så har jo kun to av sakene hold, de andre sakene har de det har blitt varslet på vegne av ikke villet varsle. 

Jeg ønsker å vite sannheten i disse konkrete sakene. Har noen varslet basert på rykter for å få vekk Giske? Og hvem?

Jeg vet litt innsideinformasjon og det er ting her som ikke er kommet frem i lyset.

Anonymkode: 7fef5...eea

Skrevet

Hun har vel på lik linje med andre lov til å uttale seg?!Er det automatisk varslerne som sitter på sannheten?De har allerede kommet med sin versjon,nå er det Haddy sin tur.

Skrevet
Akkurat nå, Østerdølen skrev:

Hun har vel på lik linje med andre lov til å uttale seg?!Er det automatisk varslerne som sitter på sannheten?De har allerede kommet med sin versjon,nå er det Haddy sin tur.

Haddy er INGEN i dette. Hun er bare oppmerksomhetskåt og skruppelløs. Hun er ingen av sidene i saken, hun er et vedheng.

Skrevet

Hun er like mye en del av dette.Hun sto midt i det.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haddy er INGEN i dette. Hun er bare oppmerksomhetskåt og skruppelløs. Hun er ingen av sidene i saken, hun er et vedheng.

De som varslet på vegne av noen som ikke ville varsle er også skruppelløse. Og VG, som dreit seg SKIKKELIG UT i siste saken får meg til å unders over motivene for å ta Giske. 

Anonymkode: 7fef5...eea

Skrevet

Damen er tragisk. La oss bare overse dette tullet...

Anonymkode: fbb7f...9f9

Skrevet

Hun burde latt være å skrive denne boka. Jeg tror absolutt det er krefter som prøver å bli kvitt Giske, men å skrive at mannen hennes ikke kysset en navngitt person blir for dumt. Det kan hun faktisk ikke vite.

Anonymkode: fa42f...584

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun burde latt være å skrive denne boka. Jeg tror absolutt det er krefter som prøver å bli kvitt Giske, men å skrive at mannen hennes ikke kysset en navngitt person blir for dumt. Det kan hun faktisk ikke vite.

Anonymkode: fa42f...584

Det er mye vi ikke kan vite. Hvis du sier at du aldri har voldtatt småbarn så kan vi jo ikke vite at du ikke har gjort det. Det løses ved at i slike tilfeller må den som anklager deg for å ha gjort det ha beviser for det.

Anonymkode: 9ca1e...e22

Skrevet
21 minutter siden, Østerdølen skrev:

Hun er like mye en del av dette.Hun sto midt i det.

Det er hun overhodet ikke! Dette skjedde før hun ble involvert med Giske. Hun er bare opptatt av å forsvare mannsgrisen sin. 

Anonymkode: 4cc0e...ef5

Skrevet

Det er utrolig fascinerende at en dame som ikke en gang var gift med Giske på tidspunktene da dette skjedd, påstår at hun vet best hva som er sant! Mens de som faktisk var der, og opplevde dette selv, visstnok ikke har peiling...

Skrevet

Smått pinlig å skrive forsvarsbok for mannen sin som er beryktet langt utover det politiske miljøet for å være en skikkelig mannsgris. 

Håper svært få kjøper denne boken.

Anonymkode: c922f...830

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smått pinlig å skrive forsvarsbok for mannen sin som er beryktet langt utover det politiske miljøet for å være en skikkelig mannsgris. 

Håper svært få kjøper denne boken.

Håpe er lov, men jeg kan garantere at mange vil kjøpe den. Folk elsker drama...

Anonymkode: 9ca1e...e22

Skrevet

Jeg synes det er så trist at Haddy som en tilsynelatende sterk kvinne lærer sin datter, og sin stedatter, og andre jenter, at om mennene deres flørter i vei med andre damer mens de er i forhold med deg, mens du er gravid og mens du har baby, så skal du akseptere det, unnskylde det og stå ved hans side :(

Anonymkode: fef78...484

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er så trist at Haddy som en tilsynelatende sterk kvinne lærer sin datter, og sin stedatter, og andre jenter, at om mennene deres flørter i vei med andre damer mens de er i forhold med deg, mens du er gravid og mens du har baby, så skal du akseptere det, unnskylde det og stå ved hans side :(

Jepp. Tragisk er vel det riktige ordet. 

Giskes mulighet for å komme tilbake til Ap er grunn god nok til at jeg som tidligere har stemt Ap ikke stemmer det ved neste valg. Vil de ha min stemme må han ut av partiet for evig og alltid.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig, men også tragisk at hun bagatelliserer en så viktig ting som hva #metoo faktisk er. At mannen ikke visste hva han drev med og noen måtte si til han at han måtte tenke seg om sier bare hvor lite tillit man kan ha til den mannen.

Anonymkode: 021fc...dfe

Skrevet (endret)

Noe må hun vel gjøre for å rettferdiggjør ovenfor seg selv at hun godtar oppførselen hans. 

Endret av *Miss Marple*
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er hun overhodet ikke! Dette skjedde før hun ble involvert med Giske. Hun er bare opptatt av å forsvare mannsgrisen sin. 

Ehmm... de har vært kjærester siden 2014

Anonymkode: 995f4...272

Skrevet

Tror ikke det er til Giskes fordel at fruen slipper denne boken nå

Anonymkode: bd65f...620

Skrevet

Minner om "forsvarstalen" Komikerfrue la ut da Natt&Dag skrev om komikeren som ble hivd ut fra Latter. Det endte vel heller ikke i favør komikeren.

Skrevet

Nei det gjør hun ikke. Hun sier at en sak har to sider . 

Anonymkode: f89f3...407

Skrevet

Jeg tror hun innerst inne vet at alle/de fleste varslene er sanne – og at det antakeligvis er mange flere som ikke har varslet. Men hun har en høy "sunk cost": ekteskap, barn, fasade. Derfor er hun i benektelse og har skrevet dette forsvarsskriftet for seg selv.

Det sier seg jo selv at i den konkrete episoden varsler Line beskriver, er det kun Line og Trond som vet 100 % sikkert hva som skjedde. Haddy var jo ikke der engang.

Anonymkode: 21866...fb6

Skrevet

greit og la dette ligge nå.. synes man bare kan gå videre nå

Anonymkode: 4ce07...f67

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

greit og la dette ligge nå.. synes man bare kan gå videre nå

Anonymkode: 4ce07...f67

Hvem skal la hva ligge?

Anonymkode: 372fd...6e7

Skrevet

Helt drøyt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...