Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Går dere alltid hver 6-8 uke for å friske opp? Er det bare jeg som er veldig lat?😅 sist jeg var hos frisøren var i mai.. Nå er jeg ikke super lys blond så etterveksten blir ikke så enorm men alikevel.. Flere som ikke er så voldsomt nøye på det? Anonymkode: ad439...810
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Rimelig nøye 😝 Jeg synes jeg er kjempestygg med kommunefarge-etterveksten min! Mannen synes jeg er litt hot på en dirty måte med det 😂 Anonymkode: 2d924...e73
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Striper håret mitt to ganger i året, men jeg har bayalage, og da er det ikke så nøye med etterveksten Anonymkode: 67bd7...412
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg striper også to ganger i året, og frisøren min legger stripene slik at det ser ganske naturlig ut etter hvert som det vokser ut. Det blir ikke et skarpt skille med tydelig ettervekst. Aldri i verden om jeg hadde giddet å bruke tre timer og 2 500 kr hver 6–8 uke! Anonymkode: dfa6c...a7b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Har ikke tid å gå hver 6-8 uke, sist var i begynnelsen av juli og har ny time nå i neste uke. Anonymkode: 46a82...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå