Gå til innhold

Dere som striper håret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere alltid hver 6-8 uke for å friske opp? Er det bare jeg som er veldig lat?😅 sist jeg var hos frisøren var i mai.. Nå er jeg ikke super lys blond så etterveksten blir ikke så enorm men alikevel.. Flere som ikke er så voldsomt nøye på det?

Anonymkode: ad439...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig nøye 😝 Jeg synes jeg er kjempestygg med kommunefarge-etterveksten min! Mannen synes jeg er litt hot på en dirty måte med det 😂

Anonymkode: 2d924...e73

Skrevet

Striper håret mitt to ganger i året, men jeg har bayalage, og da er det ikke så nøye med etterveksten 

Anonymkode: 67bd7...412

Skrevet

Jeg striper også to ganger i året, og frisøren min legger stripene slik at det ser ganske naturlig ut etter hvert som det vokser ut. Det blir ikke et skarpt skille med tydelig ettervekst.

Aldri i verden om jeg hadde giddet å bruke tre timer og 2 500 kr hver 6–8 uke!

Anonymkode: dfa6c...a7b

Skrevet

Har ikke tid å gå hver 6-8 uke, sist var i begynnelsen av juli og har ny time nå i neste uke. 

Anonymkode: 46a82...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...