Gå til innhold

Hva betyr denne smileyen? Hvorfor bruker du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😬

Den ser ikke så happy ut. Smiler den liksom? Sint smiling?

Anonymkode: b34df...193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bredt smil med sammenbitte tenner. Kan bety anstrengt smil. Type jeg gru/gleder meg. Falsk smil. 

Anonymkode: 00c49...82f

Skrevet

Jeg bruker det mest i sammenhenger hvor jeg ber om noe som er litt «frempå» eller frekt eller storforlangende. Litt sånn «jeg vet dette er litt mye å spørre om, men se så søtt jeg smiler da»-greie. Feks om jeg blir skikkelig fysen på godis mens jeg legger barna og sender en melding til mannen, som er i stua og sier «det hadde sannelig vært godt med en rull Smil akkurat nå 😬». 

Anonymkode: 9153a...bb3

Skrevet

Jeg bruker den forbindelse med at jeg gruer meg til noe.. eller har gjort noe som kanskje var dumt.. 

Anonymkode: 29740...e4c

Skrevet

Det er smil med undertennene. Sånn... "OI", nå ble jeg sjokkert. Eller "OI, nå har jeg/du gjort noe DUMT". 

Anonymkode: a99d0...bc8

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker det mest i sammenhenger hvor jeg ber om noe som er litt «frempå» eller frekt eller storforlangende. Litt sånn «jeg vet dette er litt mye å spørre om, men se så søtt jeg smiler da»-greie. Feks om jeg blir skikkelig fysen på godis mens jeg legger barna og sender en melding til mannen, som er i stua og sier «det hadde sannelig vært godt med en rull Smil akkurat nå 😬». 

Haha  ! Søta 😙

Anonymkode: 5749d...bcb

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha  ! Søta 😙

Anonymkode: 5749d...bcb

☺️😬

Skrevet

Ser ut som Hufsa jo...

Anonymkode: bd358...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...