Gå til innhold

Dere som har barn på samvær. Samværsklasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er stemor eller at det er slutt med far. 

Hvis feks far har overnatting fre til man. Og en dag andre uken. 

Samt 3(?) uker i sommerferie, annenhver jul og det som er normalt. Hvor havner man i samværsklasse da? 

Eventuelt hva får du / betaler i bidrag der dere har denne klassen? Noen som vil svare? 

Anonymkode: b1cd2...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og far har hatt samværsavtale i ti år, men jeg aner ikke hva en samværsklasse er. Bruk NAVs bidragskalkulator, så får du en oversikt 😊 

Anonymkode: 30b4f...e91

Skrevet

Takk. Jeg har prøvd det, men jeg veit ikke hva slags samværsklasse jeg skal gå utifra. I måneden blir det 8 netter. Men hva med feriene... Hvordan regne inn det.. 🤔

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Jeg har prøvd det, men jeg veit ikke hva slags samværsklasse jeg skal gå utifra. I måneden blir det 8 netter. Men hva med feriene... Hvordan regne inn det.. 🤔

Du skal telle opp alle nettene over 2 år (pga annenhver jul/påske) og fordele svaret på 24 mnd så får du riktig samværsklasse.😊

Anonymkode: 68796...f46

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det trenger du ikke. Du skal kun telle antall overnattinger per måned. 

Anonymkode: 30b4f...e91

Skrevet

Det står så mye forskjellig på nettet.. 

Skrevet

Ferier skal inkluderes i antall netter, som sagt snitt over to år, om du skal ha en fast månedssum. Ønsker du et mer slitsomt opplegg kan du regne antall overnattinger hver mnd og få bidrag evaluert etter dette hver mnd.

Anonymkode: bd896...de7

Skrevet

Jeg får ca 3500kr. Samvær annenhver helg

Anonymkode: 783bb...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...