Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Enten er stemor eller at det er slutt med far. Hvis feks far har overnatting fre til man. Og en dag andre uken. Samt 3(?) uker i sommerferie, annenhver jul og det som er normalt. Hvor havner man i samværsklasse da? Eventuelt hva får du / betaler i bidrag der dere har denne klassen? Noen som vil svare? Anonymkode: b1cd2...104
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg og far har hatt samværsavtale i ti år, men jeg aner ikke hva en samværsklasse er. Bruk NAVs bidragskalkulator, så får du en oversikt 😊 Anonymkode: 30b4f...e91
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Takk. Jeg har prøvd det, men jeg veit ikke hva slags samværsklasse jeg skal gå utifra. I måneden blir det 8 netter. Men hva med feriene... Hvordan regne inn det.. 🤔 Anonymkode: b1cd2...104
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Jeg har prøvd det, men jeg veit ikke hva slags samværsklasse jeg skal gå utifra. I måneden blir det 8 netter. Men hva med feriene... Hvordan regne inn det.. 🤔 Anonymkode: b1cd2...104 Du skal telle opp alle nettene over 2 år (pga annenhver jul/påske) og fordele svaret på 24 mnd så får du riktig samværsklasse.😊 Anonymkode: 68796...f46
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Jeg har prøvd det, men jeg veit ikke hva slags samværsklasse jeg skal gå utifra. I måneden blir det 8 netter. Men hva med feriene... Hvordan regne inn det.. 🤔 Anonymkode: b1cd2...104 Det trenger du ikke. Du skal kun telle antall overnattinger per måned. Anonymkode: 30b4f...e91
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 Det står så mye forskjellig på nettet.. Anonymkode: b1cd2...104
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Ferier skal inkluderes i antall netter, som sagt snitt over to år, om du skal ha en fast månedssum. Ønsker du et mer slitsomt opplegg kan du regne antall overnattinger hver mnd og få bidrag evaluert etter dette hver mnd. Anonymkode: bd896...de7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg får ca 3500kr. Samvær annenhver helg Anonymkode: 783bb...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå