Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg spør hva de ønsker,men de sier de har alt de trenger 😕 så er umulig og finne på noe,men på besteforeldre, gammle tante, oldefar/ dama hans og pappan til gutten tenkte jeg skulle få bilde av han, han skal ta bilde før jul på skolen, er det for kjedelig? alle de liker godt og få det? men blir det for mye? andre forslag. Og til min bror og svigerrinne, de ønsker seg ikke noe og heller ikke bilder, da de har mange tantebarn og ikke plass til så mange bilder + de har barn selv. Barna er greie og kjøpe til Anonymkode: b626c...78a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 La barna lage noe til besteforeldre/tanter/onkler osv. Kan være alt mulig etter alder og interesser på barnet. Ellers synes jeg det er greit å gi spiselige gaver til "folk som har alt". Lokale delikatesser, hjemmelaget mat/drikke man ikke får kjøpt på butikken, konfekt og godteri osv Anonymkode: 751cc...d7a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: La barna lage noe til besteforeldre/tanter/onkler osv. Kan være alt mulig etter alder og interesser på barnet. Ellers synes jeg det er greit å gi spiselige gaver til "folk som har alt". Lokale delikatesser, hjemmelaget mat/drikke man ikke får kjøpt på butikken, konfekt og godteri osv Anonymkode: 751cc...d7a Min har dessverre 0 intresse av slike ting, og da blir det bare mas og grining og ikke hyggelig, så det funker ikke dessverre. Men en matkurv hadde jo faktisk vert en veldig god ide Anonymkode: b626c...78a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Vi lager fotoalbum fra året som har gått til et sett besteforeldre, to sett oldeforeldre og en gammel tante😊 mine foreldre får også bilder, men da i en årskalender. Anonymkode: 40322...a98
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Opplevelser. Kinogavekort. Spleise flere om revybilletter. Anonymkode: 1182b...8c9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 I år har jeg og mine søsken gått sammen å kjøpt konsertbilletter til mine foreldre. De har alt de trenger og litt til. Vi prøver i stor grad å kjøpe opplevelser i julegaver. Tantebarn mine har f. Eks fått gavekort på Rush, "kinotur/bowling med tante og onkel, pluss pizza etterpå e. l". De voksne har f. eks fått gavekort på restaurant inkl barnevakt, spa, konsertbilletter, matkurv. Anonymkode: af315...f95
Tipp topp Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Her er kalender med bilder av barnebarna veldig populært hos besteforeldre. Gave som varer 1 år.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Vi gir gavekort på middag på resturant, gavekort på teateret, kurv med mye spiselig/ting å bruke opp til de som «har alt». til unger gir vi gavekort på leos lekeland, trampolinepark, bowling, kino alt etter hva som passer til den vi gir gave. Unger nå har jo så mye av alt. Til studentene som bor borte har vi gitt gavekort på kino, samt en boks av mye rart de trenger til hybelen. Er kun vi som gir til de over18 år, andre tanter/onkler har satt grensen der. Anonymkode: 75021...5b6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Her ønsker besteforeldrene seg kalender med bilder av ungene, lagde det et år for lenge siden og de har ønsket seg det hvert år siden. Fast plass på kjøkkenet til den kalenderen. Ellers er gaver de kan spise opp og bruke opp greit, alt fra spekepølse til sild, sjokolade og god lokal eplesider. Anonymkode: 9cf6d...32f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Tusen takk mange fine tips Kalender er jo veldig kjekt ,så det blir det nok til Oldefar/dama, besteforeldre og gammel tante, usikker hva som passer for min bror og svigerrinne , siden de ikke ønsker slike ting, kanskje gavekort på en opplevelse er bra da Anonymkode: b626c...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå