Gå til innhold

Ikke fått barnebidrag siden august...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fillern. Nå har jeg ikke fått barnebidrag siden 15. august. Er det fordi far ikke har betalt inn til nav? Eller hva kan det skyldes?

Anonymkode: b500f...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere har bidrag via NAV er det nok derfor. Ta en telefon til NAV Innkreving, så ordner de det.

Anonymkode: 343ed...b7c

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom dere har bidrag via NAV er det nok derfor. Ta en telefon til NAV Innkreving, så ordner de det.

Ja, og har det gjennom nav av en grunn... Visste at det kom til å bli trøbbel. Hadde aldri fått noe om det ikke gikk vis nav. Sånn er det å ha barn med en uansvarlig tomsing 😝

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og har det gjennom nav av en grunn... Visste at det kom til å bli trøbbel. Hadde aldri fått noe om det ikke gikk vis nav. Sånn er det å ha barn med en uansvarlig tomsing 😝

Da er det bare å ta en telefon til NAV Innkreving, så trekker de det. Og de sørger for at det som ikke har blitt betalt inn tidligere også blir trukket.

Veldig greit å la NAV ta seg av innkreving om h*n ikke betaler etter avtale.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det bare å ta en telefon til NAV Innkreving, så trekker de det. Og de sørger for at det som ikke har blitt betalt inn tidligere også blir trukket.

Veldig greit å la NAV ta seg av innkreving om h*n ikke betaler etter avtale.

Ringte nav innkreving. Som jeg mistenkte har de vært i gang med trekk fra hans sykepenger. Men nå var sykepengene opphørt og da skal det meldes inn trekk fra arbeidsgiver. 

Sier det igjen: han er et stort rotehue. Må jo være billigere for han å betale til forfall? Problemet er vel at han ikke har særlig mye i fastlønn når sykepengene bortfaller, og han har allerede trekk i forbindelse med skyldig skatt. Så spørs når jeg kan regne med å motta noe.... Han får jo etterhvert bidragsgjeld da. Sukk, oppgitt men utrolig glad jeg er ute av det forholdet. 

Skrevet

Hvorfor fikk du barn med en slik mann? 

Og hvorfor sørger du ikke for å finne en bedre betalt jobb? Så slipper du å gå rundt og sikre deg alt av penger. Verste jeg vet er folk som Passer på å få sin bit av kaka.

Anonymkode: 0caa3...f02

Skrevet

Det er greit med nav, nytter ikke sluntre unna med bidraget.  

Min ex har prøvd maaange ganger, kan gå flere mnd uten at jeg får noe. Så plutselig får jeg en kjempeutbetaling. Eller at jeg over flere mnd får nesten dobbel utbetaling.  

Var litt kjedelig til å begynne med,  regnet jo med disse pengene , men nå tar jeg det som en bonus dersom det kommer noe. Vet jo at det uansett dukker opp før eller senere. Og når det kommer, så passer jeg på å fylle bufferkontoen,  slik at jeg har i trange tider. 

Anonymkode: eb639...9c1

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor sørger du ikke for å finne en bedre betalt jobb? Så slipper du å gå rundt og sikre deg alt av penger. Verste jeg vet er folk som Passer på å få sin bit av kaka.

Herregud, morsom du!! 🤣

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du ville ikke sørget for å få det du hadde krav på? Og mange endrer seg i løpet av et samliv, så det er nok flere enn meg som har bomma på den man får barn med. Og hva slags jobb og hvilke lønn jeg har, vet du jo ikke. Inteligensnivået til enkelte skinner igjennom 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...