Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 For eksempel fillers. Det ser altså så dumt ut. Når ble det "uvanlig" å se naturlig og vanlig ut? Det ser jo ut som de har fått en spade i trynet. Venninna mi snakker om å ta fillers, jeg spør hvorfor hun vil se stygg ut istedenfor å være flott å naturlig som hun er nå. Så svarer hun, "mamma har tatt fillers, å hun er kjempefin!" Så fikk jeg se Facebook bilder! Fra å være en attraktiv kvinne i 50 årene, ser hun nå ut som et takras! Hun har brukt penger på å gjør seg selv stygg. Jeg spør bare: "Hvorfor?" Anonymkode: 5c6b8...3f3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Ehhh, fordi de ikke synes de ser stygg ut vel Anonymkode: 4a58e...219
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Men det gjør de. De blir fæle. Anonymkode: a5a69...999
KellyTaylor Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Ser de fæle ut så har de overdrevet med fillers.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Det er som med silikon; alt med måte. Litt som fyller ut er fint. Mye er ikke fint. Overdrevent er latterlig. Anonymkode: ae70e...47d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg er enig med deg. Det finnes ikke passelig mengde fillers - selv små mengder ser nebbet ut. Men tydeligvis er nebbete damer den riktige looken nå for tiden. Det at jeg ikke liker det, betyr vel at jeg er godt voksen. Anonymkode: f4521...21b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Hvis de ser fæle ut har de overdrevet. Jeg er 27 og har ikke tatt noe enda. Men nå har jeg aldri likt å ligge i solen, jeg har ikke drukket særlig med alkohol og aldri røyket. Men jeg vurderer tannbleking og etter hvert kanskje opere ansiktet, men det er nok noen år til. Forhåpentligvis arver jeg mammas kinn, hun har ikke disse hengdene kjakene, men får jeg de så kommer jeg til å operere 😛 det gjelder bare å ikke bli hektet. Jeg har ikke fått linjer i panna enda heller, men der vil jeg fylle inn om det kommer noe. Jeg har bare ikke noe fint syn på aldring. Synes det er dumt at vi er skapt som vi er, at vi blir gamle og "stygge" før vi rekker å leve nærmest. Anonymkode: 7820f...c1f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det gjør de. De blir fæle. Anonymkode: a5a69...999 Men du tror vel ikke at de synes de er stygge? Da hadde de jo ikke gjort det. Anonymkode: 4a58e...219
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg er helt enig med deg, hi. Har til gode å se noen som har tatt bare litt og det ser fint/naturlig ut. Det er fælt å se unge kvinner med disse enorme, stygge leppene. Og kanskje enda verre damer på 50 år med helt glatt, dratt og "hoven" ansiktshud. De ville vært mye mer attraktive om de lot seg elde naturlig. Men jeg regner med at de som gjør dette, synes det ser pent ut? Man blir over tid påvirket dersom man leser for mange blogger osv. Man begynner å miste gangsynet. Se f.eks. til India og Saudi-Arabia, der svært mange kvinner bruker blekekremer fordi de er påvirket av Bollywood. Anonymkode: 816e2...bbe
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Sånn som dette? Anonymkode: eaf20...7ca
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 Smaken er som baken... De som gjør det synes selvfølgelig det er fint. Anonymkode: 8096c...2f7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis de ser fæle ut har de overdrevet. Jeg er 27 og har ikke tatt noe enda. Men nå har jeg aldri likt å ligge i solen, jeg har ikke drukket særlig med alkohol og aldri røyket. Men jeg vurderer tannbleking og etter hvert kanskje opere ansiktet, men det er nok noen år til. Forhåpentligvis arver jeg mammas kinn, hun har ikke disse hengdene kjakene, men får jeg de så kommer jeg til å operere 😛 det gjelder bare å ikke bli hektet. Jeg har ikke fått linjer i panna enda heller, men der vil jeg fylle inn om det kommer noe. Jeg har bare ikke noe fint syn på aldring. Synes det er dumt at vi er skapt som vi er, at vi blir gamle og "stygge" før vi rekker å leve nærmest. Anonymkode: 7820f...c1f Før vi rekker å leve i Tyrkia, mener du vel. Anonymkode: 8c370...d52
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Du skjønner vel at de selv synes det er pent? Jeg har en venninne som gjør det. Hun hadde tatt fillers i mange år før hun sa noe til meg. Jeg ante det virkelig ikke. Hun tar lite, og hun som setter det er nok veldig flink. Subjektivt enig i at overdrivelse ikke er pent, men det samme mener jeg om støpte negler, tofarget hår (mørkt over lyst under eller omvendt) som var så populært for noen år siden, påtegnede øyebryn, løsvipper etc. Hvis det får folk til å føle seg bra ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 11645...e30
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis de ser fæle ut har de overdrevet. Jeg er 27 og har ikke tatt noe enda. Men nå har jeg aldri likt å ligge i solen, jeg har ikke drukket særlig med alkohol og aldri røyket. Men jeg vurderer tannbleking og etter hvert kanskje opere ansiktet, men det er nok noen år til. Forhåpentligvis arver jeg mammas kinn, hun har ikke disse hengdene kjakene, men får jeg de så kommer jeg til å operere 😛 det gjelder bare å ikke bli hektet. Jeg har ikke fått linjer i panna enda heller, men der vil jeg fylle inn om det kommer noe. Jeg har bare ikke noe fint syn på aldring. Synes det er dumt at vi er skapt som vi er, at vi blir gamle og "stygge" før vi rekker å leve nærmest. Anonymkode: 7820f...c1f Åhh, ingenting ser mer verre ut enn en glattstryket panne, ser helt utrolig styggt ut. Anonymkode: 51005...544
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åhh, ingenting ser mer verre ut enn en glattstryket panne, ser helt utrolig styggt ut. Anonymkode: 51005...544 Jeg får visst henge en lapp rundt halsen min, som sier at panna mi er glattstrøket fordi jeg setter botox mot migrene, så slipper jeg kasnkje folk som dømmer meg for det. Anonymkode: 4a58e...219
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #16 Skrevet 5. oktober 2019 På 3.10.2019 den 23.19, Anonym bruker skrev: Sånn som dette? Anonymkode: eaf20...7ca Gud bedre 😂😂😂 Må være photoshoppa dette vel 😅 Anonymkode: 78d29...819
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #17 Skrevet 5. oktober 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg får visst henge en lapp rundt halsen min, som sier at panna mi er glattstrøket fordi jeg setter botox mot migrene, så slipper jeg kasnkje folk som dømmer meg for det. Anonymkode: 4a58e...219 Botox i sinnarynka er en ting, da – jeg regner med at du får naturlige fine linjer i resten av pannen likevel? Dersom man er 60 år og har helt glatt hud i pannen, er det IKKE pga. migrene-injeksjoner, altså. Anonymkode: 816e2...bbe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #18 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Botox i sinnarynka er en ting, da – jeg regner med at du får naturlige fine linjer i resten av pannen likevel? Dersom man er 60 år og har helt glatt hud i pannen, er det IKKE pga. migrene-injeksjoner, altså. Anonymkode: 816e2...bbe Nå er ikke jeg 60, men jo, jeg har helt glatt hud i panna, og det er pga botox mot migrene, den settes flere steder i panna, ikke bare i sinnarynken. Jeg har absolutt ingen fine linjer i panna, jeg kan ikke rynke den eller heve på øyebryna. Sinnarynken som var ganske dyp, er helt borte. Anonymkode: 4a58e...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå