Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Etter siste fødsel er jeg så vid nedentil at samleie føles som bortkasta tid. Etter første fødsel fikk jeg revnet en muskel som aldri vil bli optimal igjen. Jeg har alltid vært litt "svak" i muskulaturen og det virker som at knipeøvelser ikke er nok. Kan lekke litt ved hopping, løping og kraftig hoste. Nå begynner dette å gå litt utover forholdet til meg og mannen. Han er fornøyd med sexen i seg selv, men jeg gidder ikke da jeg føler jeg ikke har glede av det annet enn å tilfredsstille han. Yngste er 6 år, så det er en stund siden siste fødsel, og jeg skal ikke ha flere. Jeg har sett at Volvat tilbyr en laserbehandling for å "stramme opp", og jeg vet det er mulig å operere. Noen som har erfaring? Anonymkode: 0965c...116
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg skal til laser konsultasjon på lørdag. Kan oppdatere deg. Har samme problemet nesten. Anonymkode: ae2df...b82
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal til laser konsultasjon på lørdag. Kan oppdatere deg. Har samme problemet nesten. Anonymkode: ae2df...b82 Ja, kom veldig gjerne tilbake med en oppdatering. Mannen min fnyser og mener laser er tull, men jeg har ikke veldig lyst til å operere meg. Anonymkode: 0965c...116
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 På 3.10.2019 den 14.47, Anonym bruker skrev: Jeg skal til laser konsultasjon på lørdag. Kan oppdatere deg. Har samme problemet nesten. Anonymkode: ae2df...b82 Hvordan gikk det? Har bestilt meg kontroll på Volvat for å sjekke hva som kan gjøres. Anonymkode: 0965c...116
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg tok laser for tre år siden. Eksen mente at han merket forskjell, at det var strammere nedentil. Jeg har fortsatt ingen som helst følelse i skjeden under sex. Føler meg som en ballong nedentil. Anonymkode: 67318...912
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok laser for tre år siden. Eksen mente at han merket forskjell, at det var strammere nedentil. Jeg har fortsatt ingen som helst følelse i skjeden under sex. Føler meg som en ballong nedentil. Anonymkode: 67318...912 Hva innebærer den lasergreia da? Hva gjør de? Anonymkode: 5291b...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå