Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Skrev med han i går. Sa jeg gledet meg til å se han. Ikke et ord tilbake om det. Bare når jeg kom. Skuffet. Han sier dessverre lite sånt så vet ikke helt hvor jeg har han. Er det grunn til å reagere? Anonymkode: 53ff4...a9c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Hvordan er han når dere er sammen da? Han min er ikke så flink til å skrive slik på meldinger, men er veldig god når vi er sammen, slik har han vært siden vi møttes. Vi er nå samboere og venter barn. Anonymkode: dbf57...a36
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er han når dere er sammen da? Han min er ikke så flink til å skrive slik på meldinger, men er veldig god når vi er sammen, slik har han vært siden vi møttes. Vi er nå samboere og venter barn. Anonymkode: dbf57...a36 Synes ikke han er flink å verken skrive eller si det personlig. Og da blir jeg usikker. Anonymkode: 53ff4...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå